اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اتاق بازرگانی

نمودار مرکز تحقیقات اقتصادی کرمان نهایی شد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز تحقیقات و بررسی‌های اقتصادی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن کرمان گفت: نمودار سازمانی مرکز تحقیقات اقتصادی این اتاق در کرمان نهایی شد.

نمودار مرکز تحقیقات اقتصادی کرمان نهایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل روابط عمومی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان کرمان، صادق علیزاده در نشست شورای پژوهشی مرکز تحقیقات اتاق کرمان اظهار داشت: با مشخص شدن جایگاه شورای پژوهشی اتاق در نمودار سازمانی مرکز تحقیقات و بررسی‌های اقتصادی اتاق کرمان، این نمودار نهایی شد.

وی افزود: شورای پژوهشی اتاق کرمان با توجه به اهداف و ترکیبی که در اساسنامه نهایی دارد به صورت آشکار به ایفای نقش می‌پردازد.

نشست شورای پژوهشی مرکز تحقیقات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن کرمان که با حضور رئیس دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه شهید باهنر و تعدادی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه در محل اتاق کرمان برگزار شد.

پس از بحث و تبادل نظر در زمینه وظایف و اختیارات شورای پژوهشی و شورای سیاست‌گذاری، مقرر شد، وظایف شورای سیاست‌گذاری به شورای پژوهشی و رئیس مرکز انتقال یابد.

این پیشنهاد که از سوی عبدالمجید جلایی رئیس دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه شهید باهنر مطرح شد و به تصویب رسید و موجب کوچک کردن و در نتیجه چالاکی مرکز در اتخاذ تصمیم و ارائه پیشنهادها می‌شود.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول