اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

برگزاری جلسه‌‌ کارگروه تجارت خارجی اصفهان

خبرگزاری فارس: جلسه میز تخصصی محصولات و خدمات دانش‌بنیان و جلسه کارگروه تجارت خارجی اصفهان بدون حضور معاون کمک‌های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد.

برگزاری جلسه‌‌ کارگروه تجارت خارجی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در حالی که از قبل مقرر شده بود جلسه میز تخصصی محصولات و خدمات دانش‌بنیان و جلسه کارگروه تجارت خارجی استان اصفهان واقع در اتاق بازرگانی با حضور کرمانشاهی معاون کمک‌های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران برگزار و جلسه پرسش و پاسخ نیز با حضور وی برگزار شود، این جلسه به دلیل نقص فنی در پرواز تهران به اصفهان بدون حضور معاون کمک‌های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد.

هم‌چنین در این جلسه مهم برخی مسئولان استانی از جمله معاون برنامه‌ریزی استانداری اصفهان و دیگر مسئولان نیز حضور نداشتند و نشست با سخنان سرپرست گمرک استان اصفهان، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و نماینده‌ای از طرف سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد.

در جلسه میز تخصصی محصولات و خدمات دانش‌بنیان و کارگروه تجارت خارجی استان فقط پرسش‌هایی از طرف شرکت‌کنندگان مطرح شد که به دلیل عدم حضور معاون کمک‌های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران اکثر سؤال‌ها بی‌پاسخ ماند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در این جلسه بیان داشت: گام نخست در زمینه حوزه صادرات خدمات دانش‌بنیان با عدم حضور مسئولان ذی‌ربط نمره قبولی را نگرفت.

مظفر انصاری ادامه داد: استقبال از جلسه امروز از طرف حوزه دانشگاه‌ها بسیار کم بوده که این امر به نوبه خود نیز مزید بر علت می‌شود.

وی با اشاره به هدف اصلی میز تخصصی محصولات و خدمات دانش‌بنیان و جلسه کارگروه تجارت خارجی استان اظهار داشت: توجه به نقشه جامع علمی پیشرفت یکی از اهداف مهم این جلسه بوده که باید مطابق برنامه 1404 در حوزه فناوری در منطقه، رتبه برتری را کسب کنیم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان افزود: توسعه و صادرات خدمات دانش‌بنیان و بررسی موضوعات دیگر از اهداف مهم این جلسه بوده است.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان اصفهان با اشاره به جمع‌بندی برگزاری این جلسه بیان داشت: ما از مسئولان ذی‌ربط تقاضا داریم که به وعده‌های خود عمل کرده و آنها را زیر پا نگذارند.

خسرو کسائیان ادامه داد: مسئولان باید شرایط بحرانی اقتصادی فعلی کشور را رو به آرامش حرکت داده و تمهیداتی را به وجود آورند، وجود تحریم داخلی در کشور بسیار زمین‌گیرتر از تحریم خارجی برای ما است که در این زمینه نیز باید مسئولان چاره‌ای بیاندیشند.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول