اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس واحد جوانان جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر:

مهم‌ترین انتخابات نظام را در پیش رو داریم

خبرگزاری فارس: رئیس واحد جوانان جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر گفت: مهم‌ترین انتخابات تاریخ جمهوری اسلامی ایران را در پیش رو داریم.

مهم‌ترین انتخابات نظام را در پیش رو داریم

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی زاهدی شامگاه یکشنبه در همایش جوانان جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر با اشاره به اهمیت انتخابات 12 اسفند ماه اظهار کرد: حضور گسترده و پرشور مردم به ویژه‌ جوانان در انتخابات 12 اسفند ماه موجب یأس و ناامیدی دشمن می‌شود.

وی افزود: به تعبیر سیاسیون کشور این انتخابات مهم‌ترین انتخابات تاریخ انقلاب اسلامی است چرا که فشارهای داخلی و خارجی زیادی بر کشور وارد شده است.

رئیس واحد جوانان جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر تصریح کرد: مردم بصیر ایران اسلامی فریب حربه‌های دشمن را نمی‌خورند و در روز 12 اسفند ماه نشان می‌دهند که پشت سر رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی ایستاده‌اند.

زاهدی اضافه کرد: مردم باید با توجه به بیانات رهبری با حضور حداکثری در انتخابات پاسخی دندان‌شکن به دشمنان نظام داده و ولایتمداری خود را در مقابل چشم جهانیان به نمایش بگذارند.

وی تعهد، تقوا، رعایت قانون و ولایتمداری را از بارزترین ویژگی‌های یک نماینده اصلح دانست و گفت: مردم باید با توجه به سخنان گوهربار رهبری به این چنین شخصی رأی بدهند.

زاهدی با بیان اینکه ملت ایران از بصیرت و آگاهی سرشاری برخوردار هستند افزود: حضور مردم در انتخابات مجلس نهم تاثیر بسزایی در اقتدار و امنیت ایران در منطقه دارد.

رئیس واحد جوانان جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات جایگاه بین‌المللی و تاثیرگذاری ایران در تحولات منطقه و جهانی را تثبیت می‌کند و اقتدار نظام اسلامی و انقلاب را روزافزون خواهد کرد.

وی اضافه کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات تعیین سرنوشت خود بوده و پشتوانه‌ای محکم برای استمرار و حرکت مقتدرانه نظام اسلامی در نیل به اهداف و آرمان‌های امام، رهبری و شهیدان عزیز است.

زاهدی تصریح کرد: با توجه به اینکه این انتخابات نخستین مشارکت و حضور مردم پس از فتنه 88 است باید حضور مردم باشکوه‌تر و چشمگیرتر باشد.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول