اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تا پایان دولت دهم

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: مدیران اجرایی تکمیل طرح‌های مهم و شاخص نیمه‌تمامی که تا پایان فعالیت دولت دهم امکان بهره‌برداری را دارند در دستور کار قرار دهند.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تا پایان دولت دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سید جواد محمودی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای فنی استان اظهار داشت: اولویت مدیریت ارشد استان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است.

وی افزود: پروژه‌های عمرانی بسیار زیادی را به لحاظ نیازهای منطقه‌ای و بخشی در استان در حال اجرا داریم و مدیران دستگاه‌های اجرای باید با توجه به محدودیت‌های اعتباری و زمان احداث پروژه‌ها تکمیل طرح‌های مهم و شاخص نیمه تمام که تا پایان فعالیت دولت دهم امکان بهره‌برداری را دارند در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به برخی از پروژه‌های در دست اجرا گفت: احداث پروژه یادمان شهید باکری در ارومیه از جمله پروژه‌های در دست اجراست که عملیات احداث این طرح تا پایان امسال همزمان با روز شهردار با حضور مسئولان ارشد ملی در تپه‌های مشرف به جاده سرو آغاز می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به پروژه مرمت و بازسازی بازار ارومیه اضافه کرد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان طرح بازسازی سراها و تیمچه‌های بازار ارومیه را در اسرع وقت آماده کنند تا با اختصاص اعتبار لازم عملیات تکمیل این پروژه را در سال آینده به اتمام رسانیم.

این مسئول در ادامه سخنان خود بر آماده‌سازی مسجد جامع ارومیه برای بازدید گردشگران از این اثر تاریخی استان، تسریع عملیات احداث ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه، پایگاه امداد و نجات هوایی استان و طرح میدان امام ارومیه تاکید کرد.

مدیرکل ورزش و امور جوانان آذربایجان غربی هم با اشاره به روند احداث زمین چمن فوتبال ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری ارومیه گفت: زمین چمن فوتبال ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری ارومیه تا پایان شهریور سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

علی ملااحمدی اضافه کرد: زمین چمن این ورزشگاه 90 درصد پیشرفت اجرایی دارد و بر اساس برنامه زمان‌بندی شده مراحل پایانی آن تا نیمه نخست سال آینده به اتمام می‌رسد.

وی تصریح کرد: تاکنون برای احداث این مجموعه 76 میلیارد ریال هزینه شده و پیش‌بینی می‌شود برای اتمام آن بیش از 60 میلیارد ریال دیگر نیز هزینه شود.

وی آزادسازی و آماده‌سازی راه‌های دسترسی ورودی و خروجی‌های دوم و سوم این ورزشگاه تا زمان بهره‌برداری این طرح را از مسئولان مدیریت شهری استان خواستار شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول