اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای انتخابات مجلس نهم تاکید کرد

استفاده از نقطه نظرات نامزدها در رفع موانع موجود

خبرگزاری فارس: کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه دماوند و فیروزکوه بر لزوم استفاده از نقطه نظرات نامزدها در رفع موانع موجود در منطقه تاکید کرد.

استفاده از نقطه نظرات نامزدها در رفع موانع موجود

اشرف آهنگرسله‏بنی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: پیشنهاد من به فرد انتخابی از سوی مردم و حاضر در دور آتی مجلس شورای اسلامی، استفاده از نقطه نظرات کارشناسی و البته کارگشای 10 نامزد دیگر در زمینه رفع موانع موجود در مسیر توسعه و پیشرفت منطقه است.

آهنگرسله‏بنی تصریح کرد: از جمله بندهای بارز در منشور اخلاقی هفت‏گانه ستاد انتخاباتی من، بیان نکردن سخن سوء درباره دیگر نامزدهای انتخاباتی است.

کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه دماوند و فیروزکوه افزود: نباید در این زمینه با سخنان و یا خدای نکرده حرکاتی ناشایست قدم در راه تخریب دیگر کاندیداهای انتخاباتی گذاشت.

به گزارش فارس؛ اشرف آهنگرسله‏بنی جوان‏ترین و در عین حال تنها کاندیدای زن شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در این دوره مجلس شورای اسلامی است.

وی در سال 1356 در تهران دیده به جهان گشود و در همان اوان کودکی به همراه خانواده به دماوند مهاجرت کرد.

پدر آهنگرسله‏بنی از کارمندان دادگستری دماوند و یکی از فعالان کمیته و دادگاه انقلاب اسلامی بود که در سال 65 در عملیات کربلای پنج به فیض رفیع شهادت نائل آمد.

او دوران کودکی و نوجوانی خود را در مدارس راهنمایی فاطمیه و دبیرستان قدسیه دماوند از محضر دبیران مجرب کسب علم کرد و در سال 74 در رشته پزشکی راهی دانشگاه تهران شد.

در حال حاضر وی در مسئولیت‏هایی نظیر مسئول درمانگاه و پزشک معتمد حوزه ریاست قوه قضائیه، مسئول درمانگاه و پزشک معتمد مجمع عالی حل اختلاف سه قوه، پزشک معتمد وزارت دادگستری و مجموعه کاخ دادگستری، پزشک بیمارستان دادگستری، مسئول فنی بیمارستان دادگستری، پزشک پایش خانواده‏های شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان فیروزکوه مشغول خدمت است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول