اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در اردبیل:

مردم تابع‌تر از مسئولان در مسیر ولایت فقیه هستند

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در اردبیل گفت: مردم در تبعیت از خط ولایت فقیه تابع‌تر از مسئولان و سران سه قوه هستند.

مردم تابع‌تر از مسئولان در مسیر ولایت فقیه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل جواد صبور عصر امروز در مسجد قدس اردبیل و در جمع مردم این شهر اظهار داشت: دوره هشتم مجلس با 47 هزار رأی ناب و خودجوش مردم به مجلس شورای اسلامی راه یافتم و در چهار سال نمایندگی سعی کردم در عرصه قانون‌گذاری بیشترین وقت خود را صرف امور مردم کنم.

وی با یادآوری این‌که توشه عظیمی از مجلس هشتم برداشته و بیشتر در سنگر قانون‌گذاری حرکت‌های تأثیرگذاری را در روند جاری کشور داشته‌ام، تصریح کرد: بدون وابستگی به کانون‌های قدرت و ثروت در هر زمانی که نیاز بود، موضع‌گیری کردم و تلاش کردم تا به عنوان یک نماینده شایسته در عرصه قانون‌گذاری و نظارت تأثیرگذارترین عنصر باشم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با عضویت در کمسیون اجتماعی مجلس به عنوان تأثیرگذارترین و شمول‌ترین کمسیون قوه مقننه که با همه اقشار و طبقات جامعه سر و کار دارد، سعی کردیم با تصویب قوانینی مشکلات بیمه و اشتغال و کارآمدی تشکل‌های غیردولتی را به تصویب برسانیم.

صبور اضافه کرد: با تصویت قانون بیمه روستایی و همچنین اشتغال خانگی اعم از فرشبافان، فعالان صنایع دستی، کارگران فصلی، رانندگان درون و برون‌شهری و زنان سرپرست خانوار و همچنین تصویب بیمه بیکاری تلاش شد تا بخش عمده‌ای از مشکلات طبقات مختلف جامعه برطرف شود.

به گزارش فارس، دبیر کمسیون اجتماعی مجلس با بیان این‌که دولت 400 میلیون تومان در قالب صندوق حقوق بیکاران شکل داده تا با مصوبه مجلس بیکاران جامعه تا پیدا کردن شغل شرافتمندانه حقوق مستمری دریافت کنند، ادامه داد: هدفمند کردن یارانه‌ها، استخدام معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت، تقویت سمن‌ها و تصویب ده‌ها طرح و لایحه در این کمسیون از جمله مواردی بوده است که ما برای سهولت زندگی مردم تصویب کردیم.

عضو مجمع نمایندگان استان در ادامه بیان داشت: ما با توصیه مقام معظم رهبری در کمسیون مجلس سعی کردیم مشکلات و تنگناهای مردم را در این حوزه رصد و شناسایی و سپس قوانین کارآمد برای برطرف شدن بسیاری از تنگناها تصویب کنیم.

جریان انحرافی حریم ولایت را نشانه رفته است

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی به موضع‌گیری سیاسی خود در دوران نمایندگی اشاره کرد و افزود: در جریان فتنه‌گری عده‌ای آشوب‌طلب در سال 88 و در حمایت از نظام در برابر اندیشه‌های فتنه‌گران و فرصت‌طلبان جامعه ایستادیم و در جریان انحرافی نیز هرگز از موضع خود عقب‌نشینی نکردیم.

کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایی اعتراض به غیبت 11 روزه رئیس جمهور و ضرورت تبعیت از ولایت فقیه را بازگو کرد و اظهار داشت: 34 نفر از نمایندگان مجلس در آن مقطع نامه‌ای به مقام معظم رهبری نوشتند و از موضع نظام اسلامی در برابر فتنه‌گران و جریان‌ انحرافی حمایت کردند که به دنبال همین امر به حضور رهبر معظم انقلاب شرفیاب شدیم و موضع‌گیری خود را در دفاع از ارزش‌ها و حریم‌شکنان ولایت و مبارزه با فساد و انحراف نشان دادیم.

عضو فراکسیون اصولگرای مجلس هشتم تصریح کرد: رهبری انقلاب نیز بر پایداری نمایندگان مجاهد و با بصیرت تاکید کردند و ما به تبرک اسم پایداری را از فرمایش مقام معظم رهبری اخذ کردیم و جبهه پایداری را در مقابله با جریان فتنه و انحراف و تمام قدرت‌طلبان و فرصت‌طلبان به کارگیری کردیم.

عضو جبهه متحد اصولگرایی خاطر نشان کرد: امروز به یقین نسل سوم انقلاب نیز همچون نسل اول و دوم انقلاب در تبعیت از ولایت فقیه کوتاه نیامدند و حتی پیشروتر از مسئولان و رؤسای سه قوه تابع ولی امر خود هستند.

این نماینده مجلس در ادامه سخنان خود اضافه کرد: در چهار سال نمایندگی خود با حفظ حدود و حریم قانون اساسی و اختیارات خود سعی کردیم مایه بی‌آبرویی برای موکلان خود نباشیم و امروز با تأیید جامعه مدرسین روحانیت و جبهه متحد اصولگرایی و سایر اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم حضور داریم.

کاندیدای مجلس نهم شایسته‌گزینی را به مردم توصیه کرد و ادامه داد: مردم به خوبی انسان‌های متعهد و ولایتمدار را در عرصه انتخابات بر می‌گزینند و با دوری از جریانات دنیاطلب و مادی‌طلب سعی می‌کنند انسان‌هایی شجاع، شایسته و متعهد را روانه مجلس کنند.

مؤسسه فراکسیون انقلاب اسلامی به بخشی از پیگیری‌های خود در مورد پروژه‌های اجرایی استان و حوزه انتخابیه را نظیر کارخانه پتروشیمی، مازمان، راه اصلی، راه‌آهن، حق‌آبه قزل‌اوزن و ... را یادآور شد و بیان کرد: در مجلس هشتم اجازه نداریم نمایندگان استان‌های دیگر با میانبر زدن راه‌آهن جلفا به سمت آذربایجان حق و حقوق مردم مغان را نادیده بگیرند بلکه با دفاع از راه‌آهن میانه – اردبیل ـ مغان تلاش کردیم تا این پروژه مصوب و قطعی شود.

صبور در پایان گفت: مردم اردبیل به نماینده‌ای که به جای بوسه زدن بر گنبد حضرت معصومه (س) بر سر نماینده قم بوسه می‌زند و مایه شرم مردم منطقه می‌شود، رأی نمی‌دهند و با شایسته‌گزینی به توسعه این استان کمک می‌کنند.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول