اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسدآباد:

واکنش در فتنه 88 سنگ محک گزینش اصلح است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اسدآباد گفت: واکنش کاندیداها در فتنه 88 خود سنگ محک مهمی برای برگزیدن فرد اصلح است.

واکنش در فتنه 88 سنگ محک گزینش اصلح است

علیرضا پیرحیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به انتخابات مجلس نهم، اظهار کرد: خوشبختانه کشور ما دارای رهبری بابصیرت است که به عنوان یک قطب‌نما توانستند مسیر حرکت انقلاب اسلامی را مشخص کنند که بر این اساس در هر برهه و شرایطی فرمایشات راهگشایی برای آحاد مردم ارائه کرده‌اند.

وی افزود: در بحث انتخابات مجلس نهم نیز از چندین ماه گذشته، مقام معظم رهبری بحث‌های مختلفی را مطرح کرده‌اند و در این زمینه تذکرات و دغدغه‌های مهمی داشتند که از جمله آن بحث امنیت انتخابات است که چندین بار هشدار دادند که دشمنان نظام و انقلاب، ممکن است مخصوصا در شهرهای کوچکتر امنیت انتخابات را خدشه‌دار کنند و بخواهند مشکلاتی را بر جامعه، بار کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسدآباد به تأکید مقام معظم رهبری بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس نهم اشاره و در این زمینه گفت: حضور مردم بصیر و هوشیار این مرز و بوم توانسته در برهه‌های حساس حلال مشکلات و خنثی‌ساز فتنه‌های دشمنان باشد که نمونه آخر آن 22 بهمن بود. 

پیرحیاتی ادامه داد: در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال دشمن هنوز هم انگشت بهت و حیرت به دهان دارد و در این اندیشه است که با همه تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی که بر مردم وارد می‌شود، چگونه بازهم پرشورتر از گذشته به دفاع از نظام و انقلاب در صحنه حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه به طور قطع نیز مردم حضور حداکثری پرشورتری را در انتخابات رقم خواهند زد، ابراز کرد: در بحث کاندیدای اصلح رهبری حساسیت بسیاری نشان داده‌اند و فرمودند که اگر ما یک مجلس قوی داشته باشیم قوای سه‌گانه از برکت چنین مجلسی بهره‌مند می‌شوند.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسدآباد، وظیفه مردم این است که بتوانند جست‌و‌جو، بررسی و تحقیق کنند تا یک کاندیدای خوب را راهی مجلس کرده و مجلس قوی را رقم بزنند.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری تأکید دارند که هر کجا که در زمینه انتخاب کاندیدای اصلح، خود به نتیجه نرسیدید از خواص و افرادی که بصیرت بیشتری دارند بپرسید و در واقع کاندیدای اصلح را انتخاب کنید.

 پیرحیاتی یادآور شد: کاندیدای اصلح کسی است که در گام اول پایبند به ولایت فقیه باشد که باید این پایبندی را نیز عملاً نشان داده باشد و خیمه نظام را قبول داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسدآباد تصریح کرد: واکنش کاندیدا در فتنه 88 خود سنگ محک مهمی برای برگزیدن فرد اصلح است چرا که باید دید واکنش کاندیدای مورد نظر چه بوده و چه عکس‌العملی از خود بروز داده است.

وی با بیان اینکه با موقعیتی که امروز کشور در آن قرار دارد انتخابات مجلس نهم آزمون بسیار بزرگی است چرا که چشم جهانیان به آن خیره شده، گفت: دشمنان به دنبال آن هستند که اگر حضور مردم کمرنگ شود در امور داخلی کشور ما مداخله کرده و مزاحمت‌هایی ایجاد کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسدآباد در پایان سخنانش تأکید کرد: هر زمان که مردم در صحنه بوده و مشارکت کردند دشمنان پا پس کشیدند و جرأت دخالت و نفوذ را پیدا نکردند که با این وصف این انتخابات آزمون بزرگی است که به طور قطع ملت ما با مشارکت در این انتخابات برگ زرینی را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/‌ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول