اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‎رسانی انتخابات بهبهان:

رهنمودهای رهبری چراغ راه مردم برای مشارکت در انتخابات است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع‎رسانی انتخابات در بهبهان گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره روشنگر مسیر درست و هدایتگر ملت ایران به سوی اصل است.

رهنمودهای رهبری چراغ راه مردم برای مشارکت در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، سید‎مسعود حکیم‎زاده عصر امروز در نشست خبری با رسانه‌ها اظهار کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دلیل اینکه نخستین انتخابات پس از فتنه سال 88 است از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است.

وی تصریح کرد: دشمنان ما برای این دوره از انتخابات برنامه‎های زیادی را تدارک دیده و سعی دارند انقلاب اسلامی ما را به سمت شکست بکشانند.

حکیم‎زاده خاطرنشان کرد: اما ما نیز باید تلاش کنیم تا با حضوری حداکثری پاسخ قاطعانه‎ای به برنامه‎ها و یاوه‎گویی‎های آنان داده و با جان و دل از انقلابی که با خون هزاران شهید به دست آمده است دفاع کنیم.

وی با اشاره به سخن بنیانگذار انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه آمریکا شیطان بزرگ است افزود: دشمنان همواره تحریکات خود را داشته و این موضوع هرچه بیشتر بر اهمیت آگاهی و شناخت ما در خصوص اقدامات آنان می‎افزاید.

مسئول کمیته اطلاع‎رسانی انتخابات در بهبهان به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و اذعان داشت: روشنگری‎های ولی‏فقیه در تمام ادوار انتخابات و لحظه لحظه‎های انقلاب، مردم را راهنمایی کرده و باعث شده آنان مسیر خود را شناخته و در آن گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه ما ایجاد روحیه شادابی و نشاط و ایجاد فضایی امن برای حضور مردم و ترغیب آنها برای مشارکت حداکثری در این رویداد مهم و عظیم است.

حکیم‎زاده تصریح کرد: اطلاع‎رسانی مسئولان به دور از هرگونه جانبداری از کاندیدای خاصی باید تنها در خصوص اهمیت و نقش انتخابات در پیشرفت و تعالی کشور باشد.

وی سامانه پیامکی، نوشتن پلاکارد و استفاده از تابلوهای تبلیغاتی را از جمله روش‌های مفید در حوزه اطلاع‎رسانی دانست و اظهار داشت: ما شهر بهبهان را به چندین منطقه تقسیم کرده و از هر اداره‎ای خواستیم پنج پلاکارد عمودی را در منطقه محول شده نصب کند، همچنین بر سربرگ نامه‎های رسمی اداره خود پیام‎هایی در خصوص اهمیت انتخابات درج کنند.

مسئول کمیته اطلاع‎رسانی انتخابات در بهبهان در ادامه اذعان داشت: هر اداره، سازمان و نهادی با قشر خاصی از مردم در ارتباط بوده که باید نسبت به تبلیغات و اطلاع‎رسانی انتخاباتی به آن قشر، اقدامات لازم را به خوبی انجام دهد.

حکیم‎زاده در پایان اظهار امیدواری کرد حضور مردم بهبهان در پای صندوق‎های رای حداکثری بوده تا جایگاه این شهرستان در استان خوزستان و کشور بهبود یابد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول