اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

600 نفر کار نظارت بر انتخابات ایلام را عهده‌دار هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام و رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: 600 نفر کار نظارت بر انتخابات ایلام را عهده‌دار هستند.

600 نفر کار نظارت بر انتخابات ایلام را عهده‌دار هستند

حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی امروز در گفت‌وگو  با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در مجموع 11 هزار نفر کار اجرایی و برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان ایلام را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: این تعداد افراد آموزش‌های لازم را برای برپایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ایلام را طی هفته‌های گذشته فرا گرفته‌اند.

این مسئول اضافه کرد: این افراد در زمینه‌های مختلف به ویژه قوانین انتخابات در دوره‌های آموزشی حضور یافته و به فراگیری علوم مربوطه پرداخته‌اند.

رحمانی تصریح کرد: برای نهمین دوره انتخابات مجلس نهم در استان ایلام در مجموع 458 شعبه در مناطق مختلف پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام و رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: 95 درصد اخذ رای در استان به صورت رایانه‌ای اجرایی خواهد شد.

وی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان ایلام خواست در مدت برگزاری انتخابات مجلس فعالیت آنها برای خدمت‌رسانی به مردم طبق روال گذشته باید بدون وقفه استمرار داشته باشد.

این مسئول اضافه کرد: مردم همواره با آگاهی و شناخت کامل در پای صندوق‌های آراء شرکت کرده و خودشان فرد اصلح را انتخاب می‌کنند این مهم را بارها و بارها در طول 33 سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رسانیده‌اند.

رحمانی تصریح کرد: این‌‌بار نیز ملت هوشیار و وفادار ایران اسلامی با درک اوضاع منطقه و جهانی بار دیگر در این انتخابات به عنوان بزرگترین رویداد امسال شرکت کرده و در این راه تمام توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی می‌‌کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول