اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن آشوریان ارومیه:

حضور اقلیت‌های دینی در انتخابات چشمگیر خواهد بود

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن آشوریان ارومیه گفت: حضور اقلیت‌‌های دینی در انتخابات مجلس به طور قطع چشمگیر خواهد بود.

حضور اقلیت‌های دینی در انتخابات چشمگیر خواهد بود

استانلی سیمونز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برخلاف تصور دشمنان کشورمان پیروان سایر ادیان دوشادوش ملت در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای گزینش افراد مورد نظر خود شرکت خواهند کرد لذا در خلق این حماسه بی‌بدیل آنها نیز به نحو مطلوب ایفای نقش خواهند کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران به دنبال القای این مفهوم در اذهان جهانیان هستند اقلیت‌های دینی در این کشور با محدودیت‌های مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند و به هیچ عنوان آزادی ندارند حال آنکه آزادی‌های مشروع در مورد جامعه ما نیز به معنای واقعی کلمه صدق می‌کند به عنوان مثال در انتخابات پیش‌رو از بین کاندیداهای ثبت‌نام‌کننده آزادانه افراد مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه انتخابات در ایران پشتوانه مردمی دارد، خاطرنشان کرد: انتخابات مجلس با وجودی که یک رویداد سیاسی و اجتماعی تلقی می‌شود ولی اقشار مختلف جامعه پشتوانه‌ای محکم برای برگزاری انتخابات قلمداد می‌شود زیرا در همه مراحل اعم از تبلیغ، فضاسازی شهری، جمع‌آوری و شمارش آراء کنار مسئولان قرار می‌گیرند پس دموکراسی کامل در کشور ما حاکم شده است.

سیمونز به تحرکات دشمن برای کم‌رنگ جلوه کردن حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: ایادی استکبار جهانی به انحای مختلف به ویژه با استفاده از رسانه‌های جمعی برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم تلاش خواهند کرد و در این ارتباط به موضوع اقلیت‌های دینی هم اشاره خواهند کرد ولی این قبیل تحرکات و اقدامات در سست شدن اراده مردم هیچگونه تاثیری نخواهد داشت.

رئیس انجمن آشوریان ارومیه انتخابات مجلس را ظرفیت بزرگ برای تشریک مساعی و تحکیم مبانی وحدت کلمه در جامعه دانست و اظهار داشت: برای اینکه انتخابات مجلس به بهترین شکل ممکن برگزار شود باید اقشار مختلف جامعه با یکدیگر همکاری کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول