اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد جبهه متحد اصولگرایان در بجنورد:

کاندیدای اصلح به دنبال تجمل گرایی نیست / ایرانیان تحریم و تهدید را هیچ می‌انگارند

خبرگزاری فارس: نا‌مزد جبهه متحد اصولگرایان در بجنورد تاکید کرد: کاندیدای اصلح به دنبال تجمل گرایی نبوده و ریخت و پاش نمی‌کند.

کاندیدای اصلح به دنبال تجمل گرایی نیست / ایرانیان تحریم و تهدید را هیچ می‌انگارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مانه و سملقان، قاسم جعفری بعد از ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: نمایندگان مردم باید از بطن مردم و بر‌اساس آموزه‌های دینی باید ساده زیست باشند.

وی افزود: ساده‌زیستی و دردآشنا بودن نمایندگان مردم تأثیر بسزایی در پیشبرد برنامه‌های نمایندگان مجلس خواهد داشت.

جعفری تبیین شاخص‌های نامزد اصلح به مردم را برشمرد و گفت: البته مهم‌ترین شاخص‌های نمایندگان اصلح را رهبر فرزانه انقلاب بیان کرده و بیانات معظم له در این مورد راه‌گشا بوده است.

وی در بخش دیگری با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس گفت: این انتخابات از حساسیت برخوردار است چون دشمن نسبت به گذشته سرمایه‌گذاری‌های کلانی را در داخل و خارج کرده است و تمام هم و غم دشمن این است که مردم به پای صندوق‌ها نیایند و انتخابات پیش رو را ضعیف جلوه دهد.

جعفری اضافه کرد: دشمن می‌خواهد با کم‌رنگ کردن حضور، آن را به پای سرد شدن از انقلاب و دین بگذارد و با تبلیغات سوء مردم را خسته از نظام و انقلاب جلوه دهد.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در روز انتخابات پاسخ محکمی به این خواست دشمنان است، گفت: قطعاً ملت ایران در این انتخابات همچون انتخابات گذشته حضور گسترده‌ای خواهند داشت.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در بجنورد تصریح کرد: مردم ایران با اقدام خود به جهانیان نشان خواهند داد که تحریم و تهدید را هیچ می‌انگارند و با امید و نصرت الهی پیش رفته و هیچ قدرتی توان مقابله با مردم ایران را ندارد.

‌انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول