اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر همدان:

تعهدات حاشیه شهر هر چه سریع‌تر عملی شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: استاندار و فرماندار با سرزدن به حاشیه شهر و شناسایی مشکلات آنها اقداماتی انجام داده‌اند، که امیدوارم تعهدات خود را به زودی عملی کنند.

تعهدات حاشیه شهر هر چه سریع‌تر عملی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید احمدحسنی‌حلم ظهر امروز در مراسم افتتاح زیرگذر پژوهش همدان اظهار کرد: این پل 100 درصد با بودجه خود مردم انجام شد و 100 درصد مردمی بود.

وی تصریح کرد:‌ سیاست‌گذاری‌های شورا و شهرداری در سطح شهر تنها انجام کارهای روزمره و و معمولی نیست بلکه کارهای زیرساختی نیز باید در شورا و شهرداری مد نظر قرار می‌گرفت که همین‌طور شد و تاکنون دو مورد روگذر و زیرگذر به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر برای احداث دو تا سه روگذر و زیرگذر پنج نقطه مد نظر قرار گرفت تا مطالعه شود که سه مکان برای سال 91 کلنگ‌ زده می‌شود که از نقاط حساس و پرترافیک شهر به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: پارکینگ‌های طبقاتی نیز چند مورد شروع شده است و بقیه نیز با مطالعات انجام می‌شود.

حسنی‌حلم توجه به حواشی شهر را از سیاست‌های دیگر شورا دانست و گفت: مردم حاشیه شهر همدان مردم پاکی هستند، از استاندار و فرماندار به علت سرزدن به این مناطق و شناسایی مشکلات آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم که تعهدات خود را به زودی عملی کنند.

وی اذعان داشت: احداث دو پارکینگ طبقاتی تصویب شد که قرار است بودجه آن از استانداری و زمین از سوی شهرداری در اختیار پیمانکار قرار گیرد.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا نیز وحدت و همدلی را موجب خدمت به خلق خدا دانست و گفت: دانشگاه در این پروژه همراه شهرداری بود و شهرداری نیز با ایجاد این زیرگذر موجب زیباسازی شهر و برطرف شدن مشکلات دانشگاهیان شد.

محمدعلی زلفی‌گل بیان داشت: برای ساختن شهرها وحدت و همدلی حرف نخست را می‌زند و افتتاح این زیرگذر با در اختیار گذاشتن زمین مد نظر شهرداری، نشان از وحدت داشت.

انتهای پیام/خ۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول