اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

5 هزار درخت به حاشیه شهر گناباد اضافه می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر گناباد گفت: امسال حداقل 5 هزار درخت به حاشیه شهر افزوده می‌شود و 25 هزار نهال نیز توسط شهرداری در سطح شهر توزیع می‌شود.

5 هزار درخت به حاشیه شهر گناباد اضافه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد سیدحسن پورهاشمی ظهر امروز در جلسه شورای شهر گناباد که در محل این شورا برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی از تک تک نامزدهای گناباد دعوت می‌شود تا در جلسات شورای شهر حاضر شوند و برنامه‌ها و نظرات خود را در مورد پیشرفت شهرستان بیان کنند.

وی در ادامه با اشاره به بحث عوارض شهرداری گفت: سعی داریم عوارضی که تصویب می‌شود کمترین افزایش را داشته باشد تا به مردم فشار وارد نشود و شهرداری نیز گرفتار زیان نشود.

پورهاشمی تصریح کرد: امسال حداقل 5 هزار درخت به حاشیه‌ شهر گناباد افزوده می‌شود و 25 هزار نهال نیز توسط شهرداری در سطح شهر توزیع خواهد شد.

وی اظهار داشت: مشکل فعلی شورا این است که برنامه‌ریزی درستی در گذشته انجام نشده و شورای دوم نتوانسته است آن‌گونه که باید به خوبی عمل کند.

پورهاشمی در ادامه به مسافران و اقامت آنان اشاره کرد و گفت: برای مسافرانی که وارد شهرستان می‌شوند و جایی برای اقامت ندارند محلی در نظر گرفته شده و برای این امر نیز یکی از خیران شهرستان اعلام آمادگی کرده است.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول