اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان در تأیید تذکر امام جمعه

هزینه‌های حواشی شهر با مطالعه و مشاوره صورت گیرد

خبرگزاری فارس: استاندار همدان در تأیید تذکر امام جمعه گفت: هزینه‌های حواشی شهر بر اساس مطالعه و مشاوره صورت گیرد.

هزینه‌های حواشی شهر با مطالعه و مشاوره صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کرم‌رضا پیریایی ظهر امروز در مراسم افتتاح زیرگذر پژوهش همدان اظهار کرد: شهرداری در سال‌های اخیر به ویژه‌ سال 90 کارهای بزرگی انجام داده است که می‌توان نمره‌ای که امسال برای شهردار در نظر گرفتیم، را جزو بالاترین نمره‌ها برشمرد.

وی با تشکر از شورای شهر همدان ابراز داشت: شورای شهر همدان از بهترین شوراهاست و کارها را با قوت انجام می‌دهد و ارزشیابی نیز از نزدیک صورت گرفته است.

استاندار همدان با اشاره به حاشیه شهر که با تشکری از سوی شورا و تذکری از سوی امام جمعه همراه بود، افزود: کار حاشیه شهر را مسئولان انجام می‌دهند که مشاوره‌ای برای توانمندسازی صورت گرفت که مشاور در جلسات حضور می‌یابد و هم با حضور مسئولان حل بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه در تذکر امام جمعه کلمه تردید را برمی‌دارم، افزود: شورای شهر، فرماندار و مسئولان با همه مدیران شرایط را فراهم کنند و مبالغی که از سفر رئیس جمهور وعده داده شده بود برای صرف مناطق توانمندسازی تسریع می‌یابد.

پیریایی یادآور شد: به نمایندگی از امام جمعه از همه کسانی که در این موضوع دخالت دارند و چه کسانی که در سال‌های گذشته گام‌هایی برداشتند، تقاضامندم که هر چه می‌توانید بر اساس مطالعه و مشاوره هزینه کنید و این اطمینان را به امام جمعه می‌دهیم که در این مسیر گام بردارند.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی چهار راه‌آیت‌الله نجفی که در سال‌های گذشته انجام شد، افزود: با وجود اینکه این کلنگ‌زنی انجام شد، کاری تاکنون صورت نگرفته است که باید یا کلنگ‌زنی نمی‌شد و یا اگر زده می‌شد باید تاکنون اقدامات اجرایی آن انجام می‌شد.

استاندار همدان از آمادگی استانداری در اجرایی کردن این چهارراه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: شهرداری و شورای شهر نیز آماده هستند اما باید مبلغ دیگری جز مبلغی که استانداری اختصاص می‌دهد، به کار گرفته شود تا کار را شروع کنیم.

وی در پایان در خصوص انتخابات و حضور گسترده مردم در انتخابات افزود: برای گرم کردن انتخابات کارت سبز و قرمز را دیر از جیب بیرون آورید تا مدیریت به نفع حضور گسترده مردم باشد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول