اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ملایر:

بهترین مرگ برای انسان شهادت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ملایر گفت: بهترین مرگ برای انسان شهادت است.

بهترین مرگ برای انسان شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت الاسلام سیدرضا فاضلیان عصر امروز در مراسم چهلمین روز شهادت مصطفی احمدی روشن در دانشگاه ملایر به مراحل خلقت انسان اشاره کرد و افزود: از زمانی که فرد به دنیا می‌آید تا زمان مرگش، دوره‌ها و مراحل مختلف زندگی را طی می کند و عاقبت به مرگ می‌سد.

وی با بیان اینکه عاقبت انسانها بعد از مرگ بسته به اعمال و رفتارشان در دنیا است،‌ اظهار داشت: در این مسیر طی شده عاقبت فرد بهشت یا دوزخ است و خوشا به حال کسانیکه در این عاقبت به قرب الهی و بهشت می‌رسند.

امام جمعه ملایر به مرگ انسان‌ها اشاره کرد و گفت: برخی مرگ‌ها ننگ و برخی دیگر افتخار است و همانا بهترین مرگ‌ها شهادت است که در روایات و آیات شریفه قرآن به آنها اشاره شده است و حضرت علی(ع) نیز در دعاهایشان از خدا برای خود و یاران باوفایشان این درخواست را داشتند.

وی در ادامه شهادت "احمدی روشن" را مرگی پرافتخار و بزرگ برشمرد و گفت: ایشان و تمام شهدایی که در مسیر اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردند برای همه ما الگو بوده و آثار این شهادت برای همیشه باقی است و وظیفه ما حرکت در این مسیر است و امیدواریم پرچمدار خوبی برای شهدا باشیم.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه ملایر نیز گفت: امروز دشمن ملت ایران را شناخته است و می‌داند جوانان این مرز و بوم در چه مسیری حرکت می‌کنند و تمام سرمایه‌اش را صرف می‌کند تا ملت ایران را از مسیر واقعی منحرف کند.

حجت الاسلام"احمد فراهانی" افزود:‌ امروز دشمن با صراحت اعلام می‌کند که در برابر ملت ایران کم آورده است چراکه این ملت پیش بینی نشده است و توپ و تانک و تهدید دشمن نمی‌تواند جلوی حرکتش را بگیرد.

وی با استناد به فرموده امام راحل(ره) گفت:‌ هرچه چهره‌ها و ارزش‌های ما را بکشند ما بیدارتر می شویم و این تصور دشمن واهی است که با این حرکات از قبیل ترور و تهدید ملت‌ها را ذلیل می کند و دشمن بداند ما همیشه آماده‌ایم و خودش در این مسیر ناکام مانده است.

وی اظهار کرد: امروز ملت ایران به تاسی از امام و ولایت در مسیر شهدا حرکت می‌کند و از تهدیدها،‌ ترورها و تحریم ها نمی‌هراسد و پرصلابت تر از گذشته حرکت می‌کند.

در ادامه این مراسم بعد از پخش کلیپ از پدر مصطفی احمدی روشن با دادن لوح یادبود و هدیه از سوی دانشگاه و دانشجویان ملایر تقدیر شد.

150 نفر از دانشجویان ملایر درخواست تغییر رشته به فیزیک هسته‌ای را دادند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول