اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور امت حزب‌الله صورت گرفت

برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت رضا قشقایی

خبرگزاری فارس: آیین چهلمین روز شهادت رضا قشقایی، شهد فناوری و خودکفایی هسته‌ای با حضور خانواده معظم شهدا، جمعی از مسئولان و امت حزب‌الله و همیشه در صحنه برگزار شد.

برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت رضا قشقایی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعدازظهر امروز مراسم چهلمین روز شهادت شهادت رضا قشقایی از شهدای فناوری و خودکفایی هسته‌ای با حضور جمع کثیری از خانواده شهدا، مسئولان و مردم ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی در مسجد شیخ صدوق ابن بابویه شهرری برگزار شد.

مردم غیور و قدرشناس ایران سلامی با حضور پرشور خود در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید قشقایی بار دیگر با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با ذکر یا حسین (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام روحانیت خاصی به این مجلس معنوی دادند.

محسن طاهری در این مراسم در خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام مدیحه سرایی کرد و در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین علی سبوعی در ارتباط شهادت و جایگاه شهدا سخنرانی کرد.

وی در ادامه ترور دانشمندان را نشانه عجز دشمنان انقلاب اسلامی در دستیابی ایران به انژی صلح‌آمیز هسته‌ای دانست و گفت: دشمنان نظان مقدس جمهوری اسلامی چشم دیدن پیشرفت‌های روز افزون انقلاب اسلامی را ندارند.

رضا قشقایی همراه و همکار شهید مصطفی احمدی‌روشن 21 دی ماه در اقدامی تروریستی در خیابان گل‌نبی تهران مورد سوء قصد قرار گرفت و به بیمارستان رسالت تهران انتقال پیدا کرد اما علی‌رغم تلاش پزشکان بر اثر شدت جراحات به هم‌رزم شهدیش مصطفی احمدی روشن پیوست.

شهید رضا قشقایی ‌متولد سال 1357 و پرورش‌یافته قبله تهران و مهد پرورش شهیدان شهرستان ری است و یک پسر 10 ساله به نام محمد‌حسین از او به یادگار مانده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول