اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا ابتدای خردادماه سال آتی

4 ایستگاه ثابت بازیافت در اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد زائد شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر عملیات احداث ایستگاه‌های بازیافت مناطق یک، سه، هشت و 14 اصفهان آغاز شده و تا ابتدای خردادماه سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

4 ایستگاه ثابت بازیافت در اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد

تیمور باجول امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تعداد خانوار‌های موجود در اصفهان اظهار داشت: در سطح شهرستان اصفهان 470 هزار خانوار وجود دارد و زباله‌های آنها براساس جدول زمان‌بندی جمع‌آوری می‌شود.

وی اضافه کرد: خودرو‌های سیار بازیافت زباله‌ها براساس جدول زمان‌بندی ارائه شده از سوی این سازمان به آنها در مناطق چهارده‌گانه شهرستان اصفهان حاضر می‌شوند و اقلام بازیافتی را از درب منزل خانوار‌های اصفهان جمع‌آوری می‌کنند.

مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد زائد شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در برخی از موارد نیز خانوار‌های اصفهانی در زمان تعیین شده برای جمع‌آوری زباله‌ها در منزل خود حضور ندارند، تصریح کرد: در این موارد نیز شهروندان می‌توانند با مراجعه به ایستگاه‌های ثابت بازیافت پسماند‌ها و زباله‌های خانگی خود را تحویل بدهند.

وی با اشاره به اینکه در صورت عدم انجام تعهد پیمانکاران به منظور جمع‌آوری زباله‌ها و پسماند‌های خانگی براساس موارد در نظر گرفته شده در این سازمان با آنها برخورد قانونی می‌شود، ادامه داد: بازرسان در نظر گرفته شده برای این موضوع در مناطق چهارده‌گانه اصفهان به صورت کامل بر روی این موضوع نظارت دارند.

باجول با اشاره به اینکه مردم باید در صورت عدم حضور در منازل خود در زمان تعیین شده از سوی این سازمان نسبت به تحویل پسماند‌های خانگی خود به ایستگاه‌های ثابت بازیافت اقدام کنند، تأکید کرد: در حال حاضر در مناطق چهارده‌گانه شهرستان اصفهان 35 ایستگاه ثابت بازیافت وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ایستگاه‌های ثابت بازیافت مناطق شش و 10 اصفهان از ایستگاه‌های ساختمانی هستند، افزود: 33 ایستگاه ثابت بازیافت موجود در مناطق شهرستان اصفهان از کانکس‌های بازیافت هستند.

مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد زائد شهرداری اصفهان بیان داشت: این سازمان در نظر دارد که تا پایان سال آتی تمامی مناطق شهرستان اصفهان به ایستگاه‌های ثابت بازیافت ساختمانی مجهز شوند.

وی به آغاز عملیات احداث ایستگاه‌های ثابت برخی از مناطق اصفهان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر عملیات احداث ایستگاه‌های بازیافت مناطق یک، 14، سه و منطقه هشت اصفهان آغاز شده است و تا ابتدای خردادماه سال آتی این ایستگاه‌ها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

باجول اظهار داشت: عملیات احداث سایر ایستگاه‌های ثابت بازیافت نیز تا شش ماهه نخست سال آینده صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول