اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه خدمات شهری شهرداری باقرشهر خبر داد

طرح تفکیک زباله و بازیافت در سطح باقرشهر انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه خدمات شهری شهرداری باقرشهر با اشاره به اجرای موفق طرح مکانیزاسیون خدمات شهری گفت: طرح تفکیک زباله و بازیافت در سطح باقرشهر انجام می‌شود.

طرح تفکیک زباله و بازیافت در سطح باقرشهر انجام می‌شود
حسین توکلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط اظهار داشت: این طرح با هدف جلوگیری از هدر رفتن سرمایه ملی به‌عنوان یکی از حلقه‌های زنجیر بازیافت و بهره برداری از طلای کثیف اجرایی شده است.
مدیر حوزه خدمات شهری شهرداری باقرشهر گفت: طرح تفکیک زباله از مبدأ در سه محور جمع‌آوری زباله‌های خشک از داخل مخازن، طرح تفکیک از مبدا با همراهی شهروندان و صاحبان اماکن تجاری، ایجاد مرکز بازیافت و تفکیک که در آینده نزدیکی صورت می‌پذیرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری یک شرکت خصوصی با ساماندهی افرادیکه به شغل جمع آوری بازیافت به‌وسیله چهارچرخ اقدام میکند، اجرا می‌شود.
حسین توکلی افزود: این مهم در فضائی در حدود 1500 مترمربع به‌صورت موقت احداث شده و در آینده نزدیک با هماهنگی با شرکت پالایش نفت شهید تندگویان در فضایی به متراژ 10 هزار مترمربع ایستگاه بازیافت و اسکان کارگران در ضلع شرقی باقرشهر احداث می‌شود.
توکلی بیان داشت: برای اجرای طرح تفکیک حدود یک‌هزار و 500 عدد مخزن کارتن پلاستیک جهت ساختمان‌های با بیش از 3 واحد، 30 عدد مخزن یک‌هزار و 100 کیلوگرم جهت معابر اصلی، هشت دستگاه موتور سه چرخ، غرفه بازیافت تهیه و چندین نفر آموزشگر شروع به فعالیت کرده‌اند.
مدیر حوزه خدمات شهری شهرداری باقرشهر در پایان از شهروندان ضمن درخواست همکاری با مجریان طرح و دادن آموزش‌های لازم به فرزندان خود گفت: این طرح نیازمند همکاری مستمر شهروندان گرامی باقرشهر است.
این گزارش حاکی است، شماره تلفن 55209205 – 55214854 آماده اطلاع رسانی و پاسخگویی به شهروندان باقرشهر در این ارتباط است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول