اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی هیئت نظارت استان همدان:

5 هزار ناظر در همدان بر انتخابات نظارت دارند

خبرگزاری فارس: سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان گفت: 5 هزار ناظر شورای نگهبان در استان همدان در روز برگزاری انتخابات بر روند کار و اخذ رأی نظارت دارند.

5 هزار ناظر در همدان بر انتخابات نظارت دارند

محمد نباتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان انتخابات را مظهر اراده ملی و حضور آگاهانه مردم در صحنه خواند و اظهار کرد: هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات نیز در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، باید زمینه حضور حداکثری مردم در این حضور ملی را فراهم کرده و اصل امانتداری را رعایت کنند.

وی با اشاره به نظارت‌های صورت گرفته در بحث تبلیغات انتخاباتی گفت: در این مرحله نظارت بر روی برگه تعرفه‌ها و نحوه توزیع آن در حوزه‌های انتخابیه صورت گرفته است.

سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان افزود: این نظارت در روزی که برگه‌ها در شعبه‌های اخذ رأی نیز توزیع می‌شود به صورت دقیق صورت خواهد پذیرفت.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در روز انتخابات برای هر صندوق اخذ رأی حداقل سه ناظر مستقر خواهند بود که البته به تناسب حجم رأی‌دهندگان و جمعیت آنها، تعداد ناظران بیشتر می‌شود. بدین ترتیب در حدود 5 هزار ناظر شورای نگهبان در روز برگزاری انتخابات بر روند کار و اخذ رأی نظارت دارند.

نباتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نظارت‌های صورت گرفته افزود: نظارت‌ها حاکی از آن است که در موسم تبلیغات این دوره از انتخابات، تخلفات انتخاباتی نسبت به سایر ادوار گذشته کمتر بوده است.

سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان در پایان سخنانش از نامزدهای انتخاباتی خواست تا حرکات و رفتارشان بر مدار قانون باشد چون آنها در صورت کسب رأی، خود باید چند صباحی دیگر برای وضع قانون در خانه ملت ایفای وظیفه کنند.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول