اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات لرستان:

تبلیغات باید متناسب با شان نظام اسلامی باشد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: تبلیغات کاندیداهای مجلس باید متناسب با شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

تبلیغات باید متناسب با شان نظام اسلامی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسن شریعت‌نژاد عصر امروز در کارگروه اجتماعی فرهنگی استان لرستان با اشاره به نزدیک بودن به زمان برگزاری انتخاب مجلس شورای اسلامی کاندیداهای مجلس و هواداران آنها را به انجام فعالیت‌های مناسب در ایام تبلیغات فراخواند.

وی همچنین انتخابات را آبرو و حیثیت نظام عنوان کرد و افزود: برگزاری بیش از 30 انتخابات در گذشته، نشان‌دهنده اهمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به مقوله انتخابات است.

در ادامه علی ماکنعلی مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان نیز در این جلسه به مصوبات کمیته مشاوره اشاره کرد و گفت: این کمیته هفت مصوبه داشته است، که اولویت پژوهشی و ارائه به کمیته پژوهشی، ساماندهی برنامه‌های دستگاه‌های عضو، اخذ آمار فراوانی مشکلات مراکز مشاوره و تدوین برنامه توانمند‌سازی نیروهای انسانی عضو مراکز مشاوره و برنامه‌ریزی و تدوین و محدودیت‌های مراکز مشاوره از جمله این مصوبات است.

در ادامه مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی در این جلسه گفت: نمایشگاه کتاب از 15 تا 23 اسفند در خرم‌آباد برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان به مشکلات و محدودیت‌های پیش‌روی برپایی این نمایشگاه اشاره کرد و از

دستگاه‌های اجرایی خواست تا در رفع این محدودیت‌های همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: این نمایشگاه 15 اسفند ماه سال جاری در محل سالن نمایشگاهی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام اسماعیلیان تصریح کرد: ستاد برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در تلاش است تا بیش از پیش در راستای اعتلای فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و رضایت مردم فرهنگ دوست استان گام بردارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: نقد کتاب، نشست نویسندگان، راه‌اندازی ایستگاه‌های نقاشی، اجرای برنامه‌های قرآنی و ... از جمله برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب لرستان است.

در این جلسه اعلام همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری، منابع طبیعی، هلال احمر و نیز دیگر دستگاه‌ها با اداره کل ارشاد اسلامی در زمینه برگزاری این نمایشگاه به تصویب رسید.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول