اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده حزب‌الله در ایران:

ترور دانشمندان ایرانی نتیجه بدی برای غرب خواهد داشت

خبرگزاری فارس: نماینده حزب‌الله در ایران گفت: ترور دانشمندان ایرانی نتیجه بدی برای غربی‌ها خواهد داشت.

ترور دانشمندان ایرانی نتیجه بدی برای غرب خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، صفی‌الدین دقایقی پیش در حاشیه همایش ملی تجلیل از شهدای علمی فناوری که در مشهد مقدس برگزار شد، در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر علت‌ خیزش‌های منطقه اظهار داشت: خیزش‌ها در منطقه خاورمیانه ناشی از آشنا شدن جهان و جوانان دنیا با شخصیت عظیم امام راحل و انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده حزب‌الله در ایران افزود: امام به ما آموزش داد که از فرهنگ پیروزی قلم بر شمشیر استفاده کنیم و این سبب شد که تفکری جدید در بین جهانیان ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: اولین کسانی که این تفکر را قبول کردند جهان اسلام و مردم منطقه خاورمیانه بودند چراکه بیشترین ظلم علیه آنها واقع شده بود و در همین راستا این خیزش‌ها مدیون حضرت امام است.

وی با بیان اینکه ادامه راه بیداری اسلامی و موفقیت خیزش‌ها در منطقه با رهنمودهای مقام معظم رهبری پیش می‌رود، تصریح کرد: ‌هدایت مقام معظم رهبری و استفاده از رهنمودهای ایشان منجر به موفقیت‌های بیش از پیش این خیزش‌ها خواهد شد و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد فروپاشی تمام مستکبرین خواهیم بود.

صفی‌الدین با بیان اینکه خیزش‌ها در منطقه متوقف نخواهند شد، اظهار داشت: این خیزش‌ها همچنان ادامه خواهد داشت تا به آزادی تمام ملت‌ها در منطقه منجر شود.

نماینده حزب‌الله در ایران در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس نسبت به واکنش حزب‌الله لبنان نسبت به حمله نظامی غرب به ایران گفت: غربی‌ها به ویژه صهیونیست‌ها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند چراکه حاکمان غاصب در منطقه از بین رفتند و دیگر هیچ حمایت‌ها در منطقه ندارند و خود می‌دانند اگر اقدامی انجام دهند پاسخ عظیمی از سراسر دنیا متوجه آنها خواهد شد.

صفی‌الدین افزود: کشورهای غربی در حال حاضر به دنبال حفظ منافع خود هستند چراکه منافع آنها بیش از گذشته در خطر است و هرچه سریع‌تر باید بساط این کشورها از منطقه جمع شده و عقب‌نشینی کنند.

وی در پایان با اشاره به ترورهای اخیر دانشمندان ایرانی خاطرنشان کرد: آنها می‌دانند که فعالیت‌های هسته‌ای در ایران و اقتدار هسته‌ای در ایران منجر به نوعی فروپاشی و نشان دادن ضعف آن کشورها خواهد شد پس به راه‌های ترور دانشمندان ایرانی روی آوردند و در صورتی که این ترورها را ادامه دهند نتیجه بدی برای آنها خواهد داشت چراکه حضرت امام فرمود ما را بکشید تا ملت بیدارتر شود و در این راستا هزاران هزار دانشمند هسته‌ای در جهان اسلام و در ایران اسلامی در حال علم‌آموزی و فعالیت هستند و این ترورها منجر به تحریک ملت برای پیشرفت بیش از گذشته آنها خواهد شد.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول