اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای قضاوت در جام هشتم

داوران جام بین المللی کشتی فرنگی یادگار امام مشخص شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم از مشخص شدن داوران قضاوت کننده در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام خبر داد.

داوران جام بین المللی کشتی فرنگی یادگار امام مشخص شدند

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در حالی که از فردا به مدت دو روز قرار است رقابت‌های هشتمین دوره بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام در شهر مقدس قم برگزار شود، کمیته داوران فدراسیون کشتی اسامی داوران قضاوت کننده در این جام را معرفی کرد.

وی افزود: در این بین از سوی کمیته داوران فدراسیون کشتی از داوران قضاوت کننده در جام یادگار امام، حضور یک داور المپیکی، پنج داور درجه یک بین المللی، 17 داور درجه دو بین المللی و 17 داور درجه سه بین المللی اعلام شده است.

رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: در حالی که قضاوت در هشتمین دوره پیکارهای بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام در شهر مقدس قم برای داوران فراخوانده شده به این جام، کلاس کنترل و ارتقاء داوری 3 به 2 و 2 به 1 نیز محسوب می‌شود، مجموعا 40 داور به جام هشتم دعوت شده‌اند.

وی یادآور شد: بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) طی روزهای پنجم تا هفتم اسفند ماه در حالی در شهر قم برگزار می‌شود که داوری‌های این دوره برای داوران قضاوت کننده در این رقابت‌ها کلاس کنترل و ارتقاء داوری نیز محسوب می‌شود.

حلوایی تصریح کرد: تنها داور المپیکی کشورمان در رقابت‌های امسال جام یادگار امام در قم اردوان صاحب از خوزستان است در حالی که داوران درجه یک بین‌المللی این جام احمد حاج‌آقاپور از تهران، احمد دامغانی‌نژاد از تهران، محمدحسین تام از خراسان رضوی، رمضانعلی رمضان‌نژاد از مازندران و فریدون عابدین‌نژاد از استان البرز هستند.

وی بیان کرد: همچنین در بین داوران درجه دو بین‌المللی دعوت شده به این جام نادر مرادی، ابوالفضل سبزعلی و ایرج منصوری از تهران، سید غلامحسین مرتضوی از خوزستان، محمد رحیم‌پور از کردستان، محمودرضا ستوده از لرستان، عبدالله افشار و محسن عبدالهی از مازندران، منصور کیانی از کرمانشاه، محمد مارزی از هرمزگان، ولی‌الله شربتی از گلستان، غلامرضا طاهرخانی از قزوین، مهدی فخرالدینی از کرمان، عباس شجاعی از فارس، سعید عباسی از قم، امیرحسین رهنما از سمنان و اکبر نصیری از زنجان قرار دارند.

رئیس هیئت کشتی استان قم ادامه داد: این در حالی است که داوران درجه سه بین‌المللی دعوت شده به این جام را حمیدرضا عابدی از سیستان و بلوچستان، سیروس تقی‌زاده از بوشهر، وحید خوش‌طینت، ناصر حسنی و سیاوش مهتاب‌منش از تهران، بهروز زاده هندیجانی از خوزستان، نادر باریسی از اردبیل، محمدعلی صمدی و نیما صادقی از مازندران، رحمان دمیرچی از البرز، ابراهیم رادمرد از گیلان، عبدالرحیم فاتحی از اصفهان، بهروز ایل‌بیگی از چهارمحال و بختیاری، ایوب شریف‌زاده از آذربایجان غربی، مسعود چوبین از همدان، محمدجعفر خان محمدی از مرکزی و علی سلیمانی از کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های بین المللی جام یادگار امام عصر امروز پنجم اسفند ماه وزن‌کشی شده و از ساعت 13 روز شنبه ششم اسفند ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/خ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول