اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز:

حمایت از کالاهای داخلی الگو شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش اوز گفت: حمایت از کالاهای داخلی باید الگوی خانواده‌ها قرار گیرد.

حمایت از کالاهای داخلی الگو شود

بـــه گزارش خبرگزاری فارس از اوز، بهرام زمانی بعد از ظهر امروز در حاشیه مسابقات قرآن مرحله شهرستان که در دبیرستان دخترانه یادگاری و پسرانه احمدپور اوز برگزار شد، اظهار داشت: حمایت از کالاهای داخلی باید به یک فرهنگ عمومی در ترویج خرید کالاهای ایرانی توسط ما ایرانیان تبدیل شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز ضمن تأکید بر این مطلب که حمایت از کالاهای داخلی، یاری‌رسان به اشتغال کشور، جوانان و سرمایه‌گذاران است، بیان داشت: نباید کسانی را که قصد کمک به تولید کشور و مملکت دارند با خرید کالاهای قاچاق و بیگانه گرفتار پرداخت وام‌های سنگین کنیم.

وی از دانش‌آموزان و اولیای آنان خواست تا از هم‌اکنون کالاهای بومی و منطقه‌ای و تولیدات داخلی را در سبد خانوار خود قرار دهند تا کشور با معضل بیکاری روبه‌رو نشود.

بهرام زمانی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای حمایت از کالاهای داخلی و نمونه تولیدات نمادین دانش‌آموزان و تقدیر و تشکر از مدیران و مربیان آنان، بر لزوم خرید کالاهای ایرانی و منطقه‌ای تأکید کرد.

به گزارش فارس، در 73 آموزشگاه منطقه اوز زنگ حمایت از مصرف کالاهای داخلی به صدا درآمد که با حضور مسئولان و کارشناسان این اداره انجام شد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول