اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه منطقه شمال شرق نزاجا:

نیروهای مسلح به عنوان بازوی نظام آماده جانفشانی هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه منطقه شمال شرق نزاجا با بیان اینکه امنیت و آرامش از مؤلفه های اصلی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق است، گفت: امروز نیروهای مسلح به عنوان بازوی توانمند نظام آماده جانفشانی هستند.

نیروهای مسلح به عنوان بازوی نظام آماده جانفشانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امیر سرتیپ محمد کاظم تارخ ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرکز 04 امام رضا (ع) بیرجند امنیت را یکی از لوازم اصلی و مورد نیاز هر کشور برای انجام کارهای بزرگ دانست و اظهار داشت: امروز هر پروژه‌ای که در سراسر ایران اسلامی انجام می‌گیرد در سایه امنیت بوده و بدون امنیت هیچگونه امری میسر نیست.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا گوش به فرمان فرمانده کل قوا آماده جانفشانی هستند، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان ستون فقرات نیروهای مسلح به همراه سایر نیروها برای داشتن امنیتی پایدار در کشور تلاش‌های بزرگی انجام داده و از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

فرمانده قرارگاه منطقه شمال شرق کشور ایجاد امنیت برای منطقه شمال و شرق را از ماموریت‌های اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در این منطقه با تحت کنترل مراکز ارتش در استان های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، گلستان، مازندران و سمنان برای ایجاد امنیت در این منطقه تلاش می‌کند و با انجام رزمایش های مختلف و رصد کردن فعالیت های دشمن، از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است.

* مرکز آموزش امام رضا (ع) بیرجند، مرکز برتر در بین مراکز نظامی کشور

تارخ گفت: مرکز آموزش 04 امام رضا‌ (ع) بیرجند به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های قرارگاه منطقه شمال شرق نزاجا است که با تدابیر افسران این مرکز نه تنها در بین مراکز آموزشی نزاجا به عنوان مرکز آموزشی برتر شناخته شده بلکه بین مراکز نظامی کشور نیز به عنوان مرکز برتر شناخته شده است و این مهم نتیجه همدلی و همکاری صمیمی بین افسران این مرکز است.

فرمانده قرار گاه منطقه شرق کشور با اشاره به اینکه میهن ایران اسلامی دارای ملتی بزرگ بوده که پیوسته پیش قراول جوامع مختلف در دنیا است، ادامه داد: ملت ایران اسلامی ملتی یگانه‌پرست و منشأ خیر و تحولات بزرگ در جوامع بشری است.

وی با بیان اینکه در هیچ جامعه‌ای به اندازه جامعه ایران چهره‌های نورانی در عرصه‌های علم و ادب وجود ندارد، گفت: در این زمینه در تاریخ بعد از اسلام، تاریخ جامعه ایران اسلامی با سایر جوامع قابل قیاس نیست.

فرمانده قرار گاه منطقه شمال شرق کشور با اشاره به اینکه روحانیت در نظام اسلام ایران از بستر بعثت، غدیر و عاشورا توانست جامعه اسلامی را در طول تاریخ غنا بخشد، افزود: در طول تاریخ نیز روحانیت و مرجعیت در رأس تحول آفرینی در نظام اسلامی جلودار بوده است.

وی ایجاد تحولات و دگرگونی مؤثر در تاریخ ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علم و دانش را در سایه روحانیت و مرجعیت دانست و افزود: جامعه اسلامی توانسته در زیر سایه ولایت 33 سال در مقابل تمامی تهاجمات ریز و درشت دشمنان بایستد.

فرمانده قرارگاه منطقه شمال شرق کشور با اشاره به اینکه 10 سال اول انقلاب اسلامی را ناخدای بزرگ این کشتی یعنی امام راحل را از خطرها باز رهاند، یادآور شد: در طول هشت سال دفاع مقدس نیز ایران اسلامی با پیروزی در مقابل استکبار جهانی توانست در سایه رهبری جایگاه والایی را به دست آورد.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول