اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای فرهنگ عمومی مطرح کرد

شبکه‌های ضدفرهنگی غربی‌ها 100 برابر شد

خبرگزاری فارس: دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از افزایش کانال‌های مخرب ماهواره‌های غربی‌ها از پنج کانال به 500 کانال خبر داد.

شبکه‌های ضدفرهنگی غربی‌ها 100 برابر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسینعلی قاسم‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی باید در همه زمینه‌های فرهنگی ورود پیدا کند و مصوبات این شورا ساماندهی امور فرهنگی در کشور باشد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های زیاد ایادی استکبار برای نابسامان کردن فرهنگ عمومی در کشور تاکید کرد: باید تلاش کنیم که جلسات شورای فرهنگ عمومی به طور مرتب و با فاصله زمانی کمتری در استان‌ها برگزار شود.

قاسم‌‌زاده خاطرنشان کرد: عملیاتی کردن مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید جزو دغدغه اصلی مسئولان باشد.

دبیر شورای فرهنگی عمومی با بیان اینکه جلسات شورای فرهنگ عمومی به طور مرتب برگزار می‌شود، بیان داشت: بودجه شورای فرهنگ عمومی باید در استان‌ها پیش‌بینی و در اختیار مسئولان شورای فرهنگ عمومی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: اجتماعات زیادی در کشور مانند عاشورا، 22 بهمن و نمازهای جمعه وجود دارد و باید تلاش کنیم که مصوبات شورای فرهنگ عمومی که ارتباط زیادی با ترویج فرهنگ اسلامی دارد در اجتماعات به مردم معرفی شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به افزایش تعداد کانال‌های مخرب ماهواره‌های غرب در کشور بیان داشت: در سال‌های اخیر تعداد کانال‌های ماهواره‌ای غرب از پنج کانال ماهواره‌ای به 500 کانال افزایش پیدا کرد.

وی تاکید کرد: شورای فرهنگ عمومی در استان‌ها باید برای خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن برنامه منسجم و کارآمد داشته باشند و مصوبات این شورا در استان‌ها باید فراتر از یک موضوعی مثل اعتیاد باشد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول