اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 127

نوراللهی: صیانت از آرای مردم یک تکلیف شرعی و قانونی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کلاله گفت: صیانت از آرای مردم یک تکلیف شرعی و قانونی است.

نوراللهی: صیانت از آرای مردم یک تکلیف شرعی و قانونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نورالله نوراللهی ظهر امروز در دیدار با نمایندگانی که به نیابت از فرمانداری در شعب اخذ رای حاضر می‎شوند تا بر روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی نظارت داشته باشند، اظهار داشت: تلاش برای برگزاری انتخاباتی قانونمند با حضور حداکثری همه مردم و حفظ و صیانت از آرایی که مردم به صندوق‎های رای می ریزند هدف اصلی متولیان انتخابات است.

وی تصریح کرد: تلاش داریم با برنامه‎ریزی‎ها مناسب بستری مطلوب برای برگزاری انتخاباتی باشکوه فراهم شود و الحمدالله تلاش‎های صورت گرفته مطلوب و در شان و نام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار شهرستان کلاله خاطرنشان کرد: نمایندگانی که از سوی فرمانداری انتخاب شده‎اند به گونه‎ای در شعب اخذ رای قرار گرفته‎اند تا شناخت کاملی از آن منطقه و شعبه داشته باشند و بتوانند تمامی برنامه‎های قانونی را در خلال برگزاری انتخابات انجام دهند و برابر دستورالعمل ستاد انتخابات کل کشور عمل کنند تا خدای ناکرده در حق هیچ کدام از نامزدهای انتخاباتی اجحاف نشود.

نوراللهی با اشاره به آموزش‎هایی که عوامل برگزارکننده انتخابات گذرانده‎اند، اذعان داشت: همه برنامه‎ریزی‎ها و اقدامات صورت گرفته به منظور برگزاری انتخاباتی باشکوه و حداکثری است لذا شایسته است دقت و توجه خود را بیشتر کنید تا عده‎ای فرصت‎طلب سلامت و صحت انتخابات را زیر سوال نبرند.

وی اضافه کرد: در شهرستان کلاله 71 شعبه اخذ رای ثابت و سیار آرای مردم را اخذ خواهند کرد که از این تعداد 50 شعبه در بخش مرکزی و 21 شعبه هم در بخش پیشکمر مستقر خواهند بود.

فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به خدمات ارائه شده در نظام جمهوری اسلامی ایران و مقایسه امکانات شهرستان و مناطق تابعه با دوران قبل از انقلاب ابراز امیدواری کرد مردم قدرشناس و انقلابی این شهرستان متشکل از اقشار و قومیت‎های مختلف نقش خوبی در انتخابات ایفا کنند و با حضور گسترده و یک انتخاب ارزشی باعث اقتدار بیشتر نظام شوند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول