اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای منتخب جبهه پایداری در شرق مازندران:

اتصال به کانون‌های قدرت موجب فساد می‌شود

خبرگزاری فارس: کاندیدای منتخب جبهه پایداری در شرق مازندران گفت: اتصال نادرست به کانون‌های قدرت و ثروت، موجب فساد در جامعه می‌شود.

اتصال به کانون‌های قدرت موجب فساد می‌شود

محمد جمشیدی اردشیری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: اتصال به کانون قدرت و ثروت با رسالت نمایندگان سازگاری ندارد و از اتصال به این کانون‌ها با توجه به فرمایشات رهبری باید جلوگیری شود.

وی یادآور شد: اتصال نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کانون‌های قدرت و ثروت این افراد را از رسال و وظیفه اصلی خود که رفع مشکلات ملت ایران است به چالش می‌کشاند و مردم را در تنگنا قرار می‌دهد.

جمشیدی ادامه داد: نماینده‌ای که با استفاده از کانون قدرت و ثروت به و رانت‌خواری به مجلس راه پیدا کند، نمی‌تواند مدافع حقوق ملت باشد و کاندیداها باید از وابستگی به این کانون‌ها خودداری کنند.

وی همچنین با بیان اینکه مساجد نقش مهمی در هدفمندی ارزش‌های انقلاب دارد، بیان داشت: مساجد از کانون‌های حرکت ملت است و پیروزی ملت مدیون حضور مردم در مساجد و در جنگ نیز مرکز انسجام نیروهای اسلامی بوده است.

کاندیدای منتخب جبهه پایداری در شرق مازندران عنوان کرد: مردم ما در طول این انقلاب به پشتوانه حضور مردم در مساجد به جایگاه رفیع رسیدند و انقلاب ما از مسجد شروع شد و باورهای ما نیز از مسجد نشأت گرفته و ختم به مساجد می‌شود.

جمشیدی اردشیری عنوان کرد: در حوزه سیاسی نیز مسجد می‌تواند مردم را بسیج و هدفمند کند و در دفاع از انقلاب و ارزش‌ها موثر باشد.

وی با اشاره به سخنان رهبری در عدم اتصال به کانون‌های قدرت و ثروت یادآور شد: "امیرالمومنین می‌فرماید رضایت عامه موجب نارضایتی خواص و رضایت خواص موجب نارضایتی عامه مردم است " که باید در این راستا اعتدال رعایت شود.

کاندیدای منتخب جبهه پایداری در شرق مازندران گفت: اگر خواص همراه با عامه باشد درست و اما اگر اتصال مخالف با موازین و در راستای  باندبازی قدرت و ثروت شده و موجب فساد در نظام  شده و تبعات به همراه دارد.

وی با تاکید بر حضور مردم در انتخابات متذکر شد: حضور مردم موجب ناامیدی دشمنان و امیدواری دوستان در سطح بین‌الملل می‌شود.

جمشیدی اذعان داشت: حضور مردم  در انتخابات مقبولیت سیاسی را افزایش می‌دهد و ملت همچون گذشته با حضور گسترده و حماسی درسی به یادماندنی به دشمن می‌دهند.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول