اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان خبر داد

برگزاری دوره کوچینگ تکواندو

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان گفت: این هیئت برگزاری دوره کوچینگ (مبارزه مربیان تکواندو) را در جمعه و شنبه این هفته مدنظر قرار داده است.

برگزاری دوره کوچینگ تکواندو

زهرا رفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت تکواندو استان اصفهان در برگزاری دوره کوچینگ تکواندو، میزبانی پنج استان کشور را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه در برگزاری دوره کوچینگ تکواندو، استان‌های کهکیلویه و بویراحمد، قم، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و خوزستان در کنار استان اصفهان قرار می‌گیرند، تصریح کرد: مربی‌گری این دوره برعهده مینو مداح (مربی پیشکسوت تیم ملی تکواندو ایران) است.

نایب رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان تأکید کرد: این هیئت برای حضور مینو مداح رایزنی‌های فراوانی را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه مکان برگزاری دوره کوچینگ تکواندو در باشگاه عقاب هوانیروز است، تصریح کرد: این دوره ویژه بانوان برپا می‌شود.

رفیعی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به برپایی مجمع عمومی فدراسیون تکواندو در هفته آینده کرد و بیان داشت: گزارش مالی و عملکرد یک ساله هیئت تکواندو استان اصفهان در این مجمع که شامل 17 عضو است در اختیار فدراسیون تکواندو قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: اعضای مجمع عمومی فدراسیون تکواندو از طرف هیئت تکواندو استان اصفهان به اداره‌کل ورزش و جوانان این استان پیشنهاد و از طرف اداره‌کل مورد تأیید قرار می‌گیرند.

نایب رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان افزود: از 24 تا 29 اسفند‌ماه نیز دوره مربی‌گری درجه سه تکواندو به میزبانی استان اصفهان برای کل کشور برگزار می‌شود، دوره مربی‌گری درجه سه تکواندو ویژه بانوان و آقایان برپا می‌شود.

رفیعی اشاره‌ای به 27 بهمن‌ماه و اجرای دوره آزمون کمربند دان یک و دو کرد و گفت: سطح برگزاری این دوره با حضور 500 نفر شرکت کننده بسیار بالا بود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول