اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر

مسابقات تکواندو قهرمانی دختران مازندران به پایان رسید

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو مازندران گفت: مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان دختر مازندران در بابل برگزار شده بود.

مسابقات تکواندو قهرمانی دختران مازندران به پایان رسید

فیض‌الله نفجم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: در این رقابت‌ها ورزشکارانی از شهرهای مختلف مازندران حضور داشتند که در 10 وزن به مدت یک روز در بابل با یکدیگر مبارزه کردند.

نفجم بیان کرد: در وزن نخست زهرا علی نژاد از بابل به مقام قهرمانی رسید، فاطمه قاسمی احمدی از بابل دوم شد و فاطمه آقاجانی و زهرا محمدقلی هر دو از بابل به طور مشترک سوم شدند.

رئیس هیئت تکواندو مازندران افزود: در وزن دوم این رقابت‌ها، سمیه رجبی‌زاده از عباس آباد اول شد، هانیه صدقی بابل دوم شد و سمیرا سام خانیان از تنکابن و  سارا گرامی از چالوس به طور مشترک سوم شدند.

نفجم ادامه داد: در وزن سوم، محدثه فاضل از چالوس بر سکوی قهرمانی ایستاد، مهدیس خلعتبری از خرم‌آباد نایب قهرمان شد و معصومه بزرگ تبار از بابل و عاطفه عموزاده از بابل سوم شدند.

وی گفت: در وزن چهارم  فاطمه فیروزپور اول شد،  سارا اسماعیل پور نایب قهرمان شد و سمیه فقیهی از نکا و فاطمه زهرا شریفی از بابل به مقام سوم مشترک دست یافتند.

رئس هیئت تکواندو مازندران ادامه داد: در وزن پنجم غزل گنجوی از بابل قهرمان شد، زهرا یزدانی از قائمشهر دوم شد و مرضیه بیرقدار از خرم‌آباد و عاطفه بابازاده از بابل سوم شدند.

نفجم افزود: در وزن ششم این رقابت‌ها، فاطمه حاجی پور بر سکوی اول ایستاد، مطهره رحیمی از بابل دوم شد و مهدیه میرزا جانی‌پور از بابل و مریم دهقانپور از ساری به طور مشترک سوم شدند.

وی گفت: در وزن هفتم مریم قشقایی از بابل قهرمان شد، خدیجه حبیبی از جویبار به مقام دوم رسید و نسیم محمدپور از ساری و فاطمه غلامی از نکا سوم شدند.

رئیس هیئت تکواندو مازندران افزود: در وزن هشتم مونا واسعی و مهسا مقیمیان هر دو از بابل اول و دوم شدند و زهرا راجی از نکا و الناز امامی راد از بابل سوم مشترک شدند.

نفجم گفت: در وزن نهم فائزه اصغری از نکا اول شد، اشرف سادات ریاضی از خرم‌آباد دوم شد و محترم ابراهیم‌زاده از تنکابن و فاطمه زهرا پوربرار از امیرکلا سوم شدند.

وی تصریح کرد: در وزن دهم نیز معظمه تقی پور از تنکابن بر سکوی اول ایستاد، سپیده قدمی از جویبار دوم شد و مریم ولی پناه از بابل و فاطمه اسدی از نکا به عنوان سوم مشترک رضایت دادند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول