اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/90

کاندیداهای دامغانی با رای‏گیری الکترونیک آشنا شدند

خبرگزاری فارس: کاندیداهای دامغانی شرکت کننده در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان دامغان با نحوه رای‏گیری الکترونیکی در این دوره از انتخابات در این شهرستان آشنا شدند.

کاندیداهای دامغانی با رای‏گیری الکترونیک آشنا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، فرماندار حوزه انتخابیه شهرستان دامغان ظهر امروز در جریان بازدید از این طرح اظهار کرد: شهرستان دامغان جزو 20 حوزه انتخابیه در کشور بوده که انتخابات الکترونیکی در روز 12 اسفند ماه انجام می‌شود.

مرتضی علی‏آبادی افزود: در استان سمنان، تنها شهرستان دامغان بوده که انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت کاملا الکترونیکی در آن برگزار می‏شود.

رئیس هیئت اجرایی نهمین دوره  انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان دامغان گفت: ستاد انتخابات شهرستان دامغان با تمام تلاش و توان آماده است تا انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان به خوبی برگزار شود.

در جریان این بازدید، احمد شادکام معاون اجرایی ستاد انتخابات استان سمنان، اعضای هیئت‏های اجرایی، بازرسی و نظارت شهرستان دامغان حضور داشتند و به سئوالات کاندیداها در زمینه چگونگی نحوه رای‏گیری الکترونیکی پاسخ داده شد.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول