اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان اصفهان خبر داد:

استفاده از دستگاه PDA در ادارات پست استان اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست استان اصفهان گفت: در حوزه توزیع که مهم‌ترین حوزه سیستم پست است از فناوری PDA استفاده می‌شود و این سیستم در کل استان اصفهان عملیاتی شده در صورتی که هنوز در استان تهران به طور کامل عملیاتی نشده است.

استفاده از دستگاه PDA در ادارات پست استان اصفهان

سیروس رضایتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با استفاده از فناوری PDA اظهار داشت: در همه فرآیندهای پستی از فناوری استفاده می‌شود و استفاده از فناوری سبب افزایش کیفیت کار و صرفه‌جویی بیشتر شده و در حوزه توزیع که مهم‌ترین حوزه پست است از فناوری PDA استفاده می‌شود.

وی در مورد دستگاه PDA بیان داشت: PDA دستگاهی است که به جای ثبت مرسولات در دفتر و گرفتن امضا، اطلاعات مرسولات را به صورت الکترونیکی ثبت می‌کند.

مدیرکل پست استان اصفهان در ادامه افزود: با رسیدن مرسوله درب منزل گیرنده دستگاه بارکد را می‌خواند و اطلاعات

مرسوله آورده می‌شود و در صورت صحیح بودن اطلاعات امضا گیرنده مرسوله به صورت الکترونیکی گرفته می‌شود.

وی در مورد پیگیری مرسولات گفت: پس از گذشت یک ساعات از تحویل مرسوله، امضا به سایت پست منتقل و فرستنده می‌تواند ساعت تحویل، روز تحویل و نمونه امضا گیرنده و نام و نام خانوادگی وی را به صورت الکترونیکی مشاهده کند.

رضایتی در ارتباط با مزایای این سیستم تصریح کرد: استفاده از دستگاه PDA سبب بالا رفتن کیفیت توزیع و حذف دفاتر نامه‌رسانی می‌شود.

وی در مورد تعداد نامه‌رسانان که از این دستگاه استفاده می‌کنند، گفت: 320 نامه‌رسان در استان آموزش‌های لازم را دیده و دستگاه PDA را تحویل گرفته و مشغول به کار هستند.

مدیرکل پست استان اصفهان در ارتباط با مدت زمان عملیاتی شدن این طرح تاکید کرد: در حدود یک ماه است که استفاده از این دستگاه در کل استان عملیاتی شده و شهر اصفهان و شهرستان‌های آن مجهز به این سیستم هستند.

وی در مورد سایر استان‌های کشور افزود: در حال حاضر در استان‌های تهران و اصفهان این سیستم در حال استفاده است ولی در استان تهران هنوز به طور کامل در تمام استان عملیاتی نشده، در حالی که در استان اصفهان تکمیل شده است.

رضایتی در پایان اظهار داشت: با استفاده از این سیستم سرعت و کیفیت کار بیشتر، هزینه‌ها کمتر و در مصرف کاغذ صرفه‌جویی شده است.

انتهای پیام/خ۲۰ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول