اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان خبر داد

استفاده از پساب تصفیه‌خانه‌ها برای آبیاری فضای سبز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: توسعه فضای سبز به ویژه در مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار شهر است و بزرگراه‌های شهر از نظر فضای سبز مشکلی ندارند.

استفاده از پساب تصفیه‌خانه‌ها برای آبیاری فضای سبز

داریوش فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با توسعه فضای سبز اظهار داشت: برنامه شهرداری، توسعه فضای سبز به ویژه در مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار شهر است.

وی در مورد تأمین آب فضای سبز شهر تصریح کرد: آب فضای سبز شهر از چاه تأمین می‌شود و در حال حاضر از پساب تصفیه‌خانه‌ها که آبی پایدار است استفاده می‌شود.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در ادامه افزود: استفاده از پساب تصفیه‌خانه‌ها در کلان‌شهرهای کل دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی در ارتباط با سایر اقدامات در زمینه آبیاری فضای سبز  شهر گفت: در حال حاضر اقدامات جدیدی غیر از استفاده از پساب تصفیه‌خانه‌ها برای آبیاری فضای سبز در حال انجام است.

فتحی در مورد آبیاری قطره‌ای بیان داشت: در روفوژ خیابان‌ها و پارک‌های جنگلی از سیستم آبیاری قطره‌ای استفاده می‌شود.

وی در ارتباط با آبیاری قطره‌ای در اتوبان‌ها افزود: امسال سیستم آبیاری قطره‌ای در اتوبان خرازی اجرا می‌شود و تجهیزات مورد نیاز در حال نصب است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در پایان در مورد فضای سبز بزرگراه‌های شهر اظهار داشت: در بیشتر بزرگراه‌های شهر فضای سبز احداث شده و از نظر فضای سبز مشکلی ندارند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول