اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان‌ ـ 124

جمشیدی: اقتدار و عزت نظام به انتخاب نمایندگان شجاع است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: اقتدار و عزت نظام اسلامی منوط به داشتن، نمایندگان شجاع، استکبارستیز و سازش‌ناپذیر در کنار دولت مقتدر خواهد بود.

جمشیدی: اقتدار و عزت نظام به انتخاب نمایندگان شجاع است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در همایشی تحت عنوان حضور حداکثری که در سالن اجتماعات اداره کل پست استان برگزار شد، اظهار داشت: توسعه اقتصادی و عدالت اجتماعی زمانی محقق می‌شود که در کنار دولت خدمتگزار یک مجلس مقتدر و سالم با ویژگی‌های اصلح داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اگر مجلسی با ویژگی‌های اصلح داشته باشیم و قوانین پیشرفت، توسعه و عدالت در آن مصوب شده و توسط دولت اجرایی شود، نظام اسلامی به نتایج مطلوبی در همه حوزه‌ها دست خواهد یافت.

جمشیدی ادامه داد: ولایت مداری، استکبارستیزی، آشنایی با مشکلات مردم، دینداری، داشتن تخصص، تعهد و دلسوز مردم بودن مهم‌ترین ویژگی‌های یک نماینده اصلح است و از آنجا که شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح یک تکلیف دینی و شرعی است، مردم باید به کاندیدایی رأی دهند که دارای چنین ویژگی‌هایی باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان یادآور شد: در زمان حمله آمریکا به افغانستان تعداد 127 نفر از نمایندگان مجلس وقت از ترس حمله احتمالی آمریکا به ایران، نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب نوشتند و از ایشان درخواست کردند حال که آمریکا در یک قدمی ما قرار دارد و بعد از افغانستان نوبت اشغال ایران است بیاییم و در باب سازش با آمریکا قدم برداریم و در مسائل مختلف با آنها کنار بیاییم تا خطری ما را تهدید نکند.

وی اضافه کرد: در چنین شرایطی بود که رهبر معظم انقلاب با صراحت و قدرت پای مواضع انقلاب ایستاده و به جمله معروف حضرت امام که فرموده‌اند "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند "تأکید کردند که همه ما ثمره آن را دیدیم که نه تنها آمریکا در همان افغانستان هم به هدفش نرسید بلکه به مرور در سراشیبی سقوط قرار گرفت و امروز حال و روزشان را می‌بینیم.

جمشیدی خاطرنشان کرد: نامه آنروز نمایندگان به مقام معظم رهبری عبرت بزرگی برای نمایندگان مجالس بعدی است و اقتدار و عزت نظام اسلامی منوط به داشتن، نمایندگان شجاع، استکبارستیز و سازش‌ناپذیر در کنار دولت مقتدر خواهد بود.

این مسئول در پایان تأکید کرد: مجلس در رأس همه امور است و حضور دشمن‌شکن در انتخابات پیوند بین ملت و حکومت را به رخ دشمنان نظام خواهد کشید.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول