اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد چالوس خبر داد

افتخارآفرینی چالوس در چهارمین جشنواره تئاتر ترنج

خبرگزاری فارس: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس گفت: هنرمندان چالوسی شرکت کننده در چهارمین جشنواره تئاتر ترنج غرب استان مازندران که در تنکابن برگزار شد خوش درخشیدند.

افتخارآفرینی چالوس در چهارمین جشنواره تئاتر ترنج

محمد شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس گفت: در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و مسئولان شهرستان تنکابن و هنرمندان این رشته برگزار شد، هنرمندان نمایشی چالوس موفق به کسب پنج عنوان برتر و یک عنوان سوم شدند.

وی عنوان کرد: نمایش "آه از دست این ویکتور هوگو" توانست علاوه بر کسب بیشترین جایزه، عنوان نمایش برتر را نیز از آن خود کند.

شریفی ادامه داد: در همین رابطه عناوین تندیس جشنواره و لوح افتخار بهترین کارگردانی (اول) به وحید ارومچه، تندیس جشنواره و لوح افتخار بهترین بازیگر مرد (اول) به حمیدرضا پاشا، لوح افتخار و جایزه نقدی بهترین طراحی صحنه به حسین نعیمایی، لوح افتخار و جایزه نقدی بهترین طراحی نور به امید رستگار، لوح افتخار و جایزه نقدی بهترین پوستر و بروشور به جمال تیموری، لوح تقدیر و جایزه نقدی بهترین بازیگر زن به مرجان محمدی اختصاص یافت.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس عنوان کرد: همچنین لوح افتخار و جایزه نقدی بهترین بازیگر زن (سوم) برای نسترن بشر دوست نمایش به دلیل بازی در نمایش "روز عزیز مرده " به کارگردانی مسلم خردمند از چالوس اهدا شد.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول