اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قرآن‌ کریم

حافظ قرآن مشهدی رتبه سوم مسابقات قرآن عمان شد

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع) خراسان گفت: در مسابقات حفظ قرآن‌کریم ارتش‌های کشور عمان و جمهوری اسلامی ایران که به میزبانی عمان برگزار شد، حافظ لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع) مقام سوم را از آن خود کرد.

حافظ قرآن مشهدی رتبه سوم مسابقات قرآن عمان شد

رضا گرمابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: این مسابقات به مدت یک هفته و در رشته حفظ برگزار شد که محمدحسین قائمی اعزامی از تیم قرآن ارتش جمهوری اسلامی ایران از لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع) خراسان توانست مقام سوم را در مسابقات حفظ 20 جزء کسب کند.

وی تصریح کرد: کسب این عنوان در حالی است که در این دوره از مسابقات قاریان بسیار برجسته نیز حضور داشتند که کار رقابت را بسیار دشوار کرده بود.

مسئول دارالقرآن لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع) خراسان افزود: این دوره از مسابقات دارای سطح بسیار بالایی از لحاظ کیفیت بود که ارتش جمهوری اسلامی ایران بار دیگر توانست افتخارآفرینی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع) خراسان در زمینه مباحث قرآنی و معنوی پیشگام در بین یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده و افتخارات بسیار زیادی را در این زمینه کسب کرده است.

گرمابی قرآن را کتاب زندگی دانست و اظهار کرد: این کتاب آسمانی بسیاری از حقایق و رموز هستی را برای ما مشخص کرده و راه فلاح و رستگاری را نمایان می‌سازد.

وی خاطرنشان کرد: با راهنمایی‌های این کتاب آسمانی بسیاری از مشکلات بشر مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول