اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گمرک لارستان خبر داد

رشد 77 درصدی صادرات کالا از گمرک لارستان

خبرگزاری فارس: رئیس گمرک شهرستان لارستان گفت: امسال صادرات کالا از گمرک لارستان رشد 77 درصدی داشته است.

رشد 77 درصدی صادرات کالا از گمرک لارستان

قوام محمد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لارستان اظهار داشت: صادرات کالا از گمرک لارستان امسال نسبت به سال گذشته به لحاظ وزن ۷۷ درصد و به لحاظ ارزش ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

رئیس گمرک شهرستان لارستان افزود: در سال جاری طی یک‌هزار و 52 پروانه گمرکی، ۱۲ هزار و ۸۰۰ تن کالا که به صورت عمده شامل خرما، میوه و تره‌بار از گمرک لارستان به کشورهای حاشیه خلیج فارس، هندوستان و افغانستان صادر شده که ارزش ارزی آنها ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار بوده است.

محمودی گفت: گمرک لارستان علاوه بر خدماتی که به تجار و بازرگانان ارائه می‌کند، در بخش قضایی نیز چند سالی است که فعال شده و امسال ۳۰۳ پرونده قضایی مربوط به کالاهای قاچاق در این گمرک تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه ۵۹ میلیارد ریال بوده که با پیشنهاد یک‌صد و 11 میلیارد ریال جریمه به محاکمه قضایی ارجاع شده است.

به گزارش فارس، توسعه خدمات گمرک لارستان سبب شده تا دولت تصمیم به ساخت یک ساختمان جدید برای گمرک در این شهرستان بگیرد و در همین راستا از حدود شش ماه پیش در زمینی به مساحت 3 هکتار و با اعتبار یک‌میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان ساخت ساختمان جدید گمرک لارستان آغاز شده است.

این ساختمان تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و انتظار می‌رود تا پایان سال ۱۳۹۱ به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/غ20/گ2000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول