اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خبر داد

صدور 20 هزار مجوز مشاغل خانگی

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای طرح مشاغل خانگی، شصت و شش هزارو 762 نفر ثبت‌نام کرده که برای بیست هزار و 854 نفر مجوز صادر شده است.

صدور 20 هزار مجوز مشاغل خانگی

به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه سهراب براندیشه پیش از ظهر امروز در سی و سومین جلسه کار گروه اشتغال که در  سالن شهدای  استانداری برگزار شد اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی و حمایتی از جمله جهاد کشاورزی‌، صنعت، معدن  وتجارت‌، میراث فرهنگی‌، بنیاد شهید و ایثارگران و امور زندان‌ها کار ثبت‌نام ودادن مجوز مشاغل خانگی را بر عهده دارند

وی خاطر‌نشان کرد: از آغاز اجرای طرح مشاغل خانگی چهل و هشت  هزار و 389 نفر در بخش مستقل، پانزده هزار و 873 نفر در بخش تحت پوشش و دو هزار و 500 نفر در بخش پشتیبان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد‌: در مجموع از ابتدای طرح شصت و شش هزار و 762 نفر ثبت‌نام کرده که برای یست هزارو 854 نفر مجوز صادر شده است‌.

مدیر‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اضافه کرد: تا کنون با دادن این تعداد مجوز زمینه اشتغال بیش از 28 هزار نفر را فراهم کرده‌ایم.

وی تسریع در پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها و پیگیری طرح‌ها تا حصول نتیجه از سوی دستگاه‌های اجرایی را خواستار شد.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با اشاره به بیست هزارو 854 مجوز صادر شده از ابتدای طرح مشاغل خانگی‌، تصریح کرد: از این تعداد مجوز تا کنون هفده هزارو 886 مورد به بانک‌های عامل برای گرفتن تسهیلاتی به مبلغ هشتصد و سی وسه میلیارد و 125 میلیون ریال معرفی شده‌اند.

براندیشه ادامه داد: از کل مجوزهای  صادره 18 هزار و 901 مورد آن در بخش مستقل بوده که تا کنون هفده هزار و 886 مورد به بانک‌ها معرفی شده  و هزار و 953 مورد در بخش پشتیبان بوده که از این تعداد نیز هزار و 391 مورد به بانک‌های عامل  معرفی شده است.

وی  اظهار داشت: از مجموع طرح‌های معرفی شده به بانک‌های عامل نیز تاکنون به پنج هزار و 325 طرح که پنج هزار و 277 طرح آن در بخش مستقل و 48 طرح نیز در بخش پشتیبان بوده‌اند، تسهیلات پرداخت شده است.

براندیشه میزان تسهیلات پرداختی به طرح‌های اشتغالزای خانگی را صد و هشتاد و هشت میلیارد و 251 میلیون ریال اعلام کرد.

گفتنی است که در این جلسه تعداد 7 طرح صنعتی و کشاورزی به اعتبار سه میلیارد و 685 میلیون تومان به تصویب رسید که تسهیلات آن از محل مانده اعتبارات بنگاه‌های زود بازده قابل پرداخت است.

در ضمن در پایان جلسه اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی و سازمان صنعت‌، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی در مورد آخرین وضعیت طرح‌های معرفی شده به صندوق توسعه ملی گزارش‌هایی ارئه دادند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول