اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور

سامانه جامع دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران رونمایی شد

خبرگزاری فارس: سامانه جامع دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران، همزمان با برگزاری اجلاس دبیران دانش‌آموختگان این حوزه‌های علمیه رونمایی شد.

سامانه جامع دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران،‌ در مراسم رونمایی از این سامانه، مهندس علی طایی‌زاده مسئول دفتر فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران خاطر نشان کرد: سامانه جامع دانش‌آموختگان به درخواست معاونت فرهنگی تربیتی و با هدف سامان بخشیدن به اطلاعات دانش‌آموختگان مدارس علمیه خواهران سراسر کشور توسط دفتر فناوری اطلاعات این مرکز تهیه و آماده بهره‌برداری شده است.

وی ضمن برشمردن ویژگی‌های این سامانه، ثبت مشخصات فردی، تحصیلی و علمی، ثبت توانمندی‌ها و فعالیت‌های تبلیغی و مهارتی، ثبت دوره‌های آموزشی و سوابق مرتبط، ثبت سوابق فعالیت در انجمن‌ها و سایر نهادها، گزارش‌گیری از بخش‌های مختلف سیستم، امکان مدیریت دسترسی‌های مختلف به مدیریت‌های استانی و مدارس و امکان پیگیری امور به صورت گرافیکی را به عنوان ویژگی‌های مختلف سامانه دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران ذکر کرد.

مسئول دفتر فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به نقش‌های مختلف تعریف‌ شده در این سامانه گفت: در این سیستم، دانش‌آموخته، دبیر دانش‌آموختگان، مدیران استانی، معاونت فرهنگی (ستاد) و ارتباط مستقیم با سامانه جامع آموزش به منظور انتقال اطلاعات طلاب از سامانه آموزش به سامانه طلبه در نظر گرفته شده است.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران نیز در سخنان کوتاهی از تلاش‌های صورت‌گرفته به منظور راه‌اندازی این سامانه تقدیر کرد.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول