اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه علمیه خواهران گلپایگان:

حوزه علمیه خواهران گلپایگان طلبه می‌پذیرد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه علمیه خواهران گلپایگان از آغاز پذیرش دوره جدید حوزه علمیه خواهران خبر داد.

حوزه علمیه خواهران گلپایگان طلبه می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، منصوره شکروی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان این خبر اظهار داشت: پذیرش سراسری در حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور آغاز شده است و در همین راستا حوزه علمیه حضرت صدیقه کبری(س) گلپایگان در دوره کارشناسی و برای سال تحصیلی 92 ـ 91 طلبه خواهر می‌پذیرد.

وی افزود: حوزه علمیه خواهران در دو دوره عمومی و در سطح دو (کارشناسی)، به صورت حضوری و نیمه حضوری و هم‌چنین در دوره عالی و در سطح سه (کارشناسی‌ارشد) دانشجو می‌پذیرد.

رئیس حوزه علمیه خواهران گلپایگان اضافه کرد: علاقه‌مندان در دوره حضوری درس‌هایی مانند تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول، کلام اسلامی، فلسفه اسلامی، تاریخ اسلام، مطالعات اسلامی زنان و اخلاق و تربیت اسلامی را فرا گیرند و در صورتی که نیمه حضوری و یا غیر حضوری شرکت کنند، درس‌هایی مانند تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول و تاریخ اسلام را باید مطالعه کنند.

وی در ادامه به امتیازهای حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: این افراد توفیق شاگردی مکتب اهل‌بیت(ع) را دارند و هم‌چنین به آنها مدرک رسمی اعطاء می‌شود و امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر حوزه و دانشگاه را نیز دارند.

شکروی تصریح کرد: پذیرش طلبه‌های خواهر از 15 بهمن‌ماه آغاز شده و تا 28 اسفند ادامه دارد.

وی گفت: علاقه‌مندان جهت دریافت دفترچه راهنمای پذیرش و کارت ویژه ثبت‌نام اینترنتی به حوزه علمیه صدیقه کبری(س) مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 3271044 و 3271063 تماس حاصل کنند.

رئیس حوزه علمیه خواهران گلپایگان هم‌چنین به آدرس سایت حوزه علمیه صدیقه کبری(س) اشاره کرد و بیان داشت: ww.whc.ir/paziresh برای ثبت‌نام اینترنتی در نظر گرفته شده است و هم‌چنین خواهران می‌توانند به نشانی خیابان امام حسین(ع) کوچه 22 حوزه علمیه حضرت صدیقه کبری(س) مراجعه کنند و اطلاعات بیشتر را کسب کنند.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول