اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کردستان:

اطلاع‌رسانی ساختار جدید آموزشی وظیفه روابط عمومی است

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کردستان اطلاع‌رسانی و توجیه و تبلیغ را مهم‌ترین رسالت روابط عمومی در راستای استقرار ساختار جدید آموزشی و تربیتی 3-3-6 عنوان کرد.

اطلاع‌رسانی ساختار جدید آموزشی وظیفه روابط عمومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، صدیقه عبدالهی صبح امروز در دوره آموزشی کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان که در خانه معلم سنندج برگزار شد، با اشاره به ضرورت اطلاع مسئولان روابط عمومی از تمام جوانب سند تحول و ساختار جدید، بر اطلاع‌رسانی این طرح ملی با شیوه‌های تبلیغی مناسب تاکید کرد.

وی با اشاره به پیشینه تحول بنیادین و اقدامات صورت گرفته از طریق شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی آموزش و پرورش و مشارکت صاحبنظران آموزش و پرورش، حوزه و دانشگاه در تدوین سند تحول، به برخی از کاستی‌های نظام فعلی آموزش و پرورش پرداخت و سند تحول بنیادین را قانون اساسی آموزش و پرورش ذکر کرد که هدف غایی آن رساندن دانش‌آموزان به حیات طیبه است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کردستان همچنین به جایگاه آموزش ابتدایی در سند تحول نیز اشاره کرد و با بیان اینکه در این سند به دوره ابتدایی توجه ویژه‌ای شده است رویکرد دوره ابتدایی را فرهنگی و تربیتی دانست.

عبدالهی از استقرار پایه ششم ابتدایی از سال تحصیلی آینده در نظام آموزشی خبر داد و آموزش مهارت‌های زندگی و تقویت روابط اجتماعی در کنار سایر مهارت‌ها را از اهداف این دوره عنوان کرد و اظهار داشت: با اجرای ساختار جدید دانش‌آموزانی توانمند با تاکید بر شایستگی‌های پایه تحویل جامعه خواهد شد.

وی با تشریح برخی از اقدامات صورت گرفته در راستای استقرار نظام آموزشی و تربیتی 3-3-6 از جمله پیش‌بینی فضا، تجهیزات و نیروی انسانی، برگزاری‌های دوره‌های آموزشی برای معلمان و توجیه والدین دانش‌آموزان را از دیگر اقدامات ستاد برشمرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل از مسئولان روابط عمومی ادارات خواست ضمن حضور در جلسات مدیران مدارس و شورای معلمان، نحوه استقرار ساختار جدید را با برنامه‌های تبلیغی به دانش‌آموزان و اولیای آنان اطلاع‌رسانی نمایند.

وی برگزاری جشنی به منظور ورود دانش‌آموزان به پایه ششم را از جمله برنامه‌های پیشنهادی عنوان کرد و پیگیری این مهم را مستلزم کار جمعی و تلاش مجموعه دست‌اندرکاران دانست.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول