اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار خراسانی خبر داد

تصویب نقشه راه حرکت‌های جهادی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: یکی از دستاوردهای دومین هم‌اندیشی اندیشه‌ورزان گروه‌های جهادی نهایی شدن نقشه راه حرکت جهادی است که به تصویب رسید.

تصویب نقشه راه حرکت‌های جهادی

سردار مجید خراسانی در آخرین روز هم‌اندیشی اندیشه‌ورزان گروه‌های جهادی سراسر کشور در قلعه‌گنج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: سال گذشته بعد از اعلام رضایت رهبر معظم انقلاب نخستین هم‌اندیشی اندیشه‌ورزان  جهادی در بشاگرد برگزار شد که دو مصوبه داشت.

وی افزود: یکی از مصوبات راه‌اندازی مرکز حرکت‌های جهادی بود که بعد از هم‌اندیشی به لطف خدا شکل گرفت و ایجاد شد، دومین مصوبه نیز تدوین چشم‌انداز حرکت‌های جهادی بود که سند چشم‌انداز افق یک‌هزار و 404 تدوین و به دست رئیس مجلس خبرگان رهبری رونمایی شد.

خراسانی تصریح کرد: در دومین هم‌اندیشی نیز که در سه روز گذشته در منطقه جنوب کرمان در قلعه‌گنج برگزار شد، نخبگان گروه‌های جهادی در قالب هشت کارگروه تخصصی در محیط کپرهای روستایی به تشکیل جلسات خود پرداختند که دستاوردهای خوبی برای ادامه حرکت گروه‌های جهادی در برداشت.

وی یکی از این دستاوردها را نهایی شدن نقشه راه حرکت جهادی دانست که در این هم‌اندیشی و از دل این کارگروه‌ها به تصویب رسید.

خراسانی گفت: برنامه‌ریزی برای موج دوم حرکت‌های جهادی انجام شد که این حرکت در حوزه‌های علمیه، مدرسه‌ها و مساجد کشور صورت گیرد.

وی برگزاری جشنواره فرهنگی جهادگران دانشجویی در سال آینده در 15 استان کشور را از دیگر مصوبات این هم‌اندیشی خواند و بیان داشت: یک کار ابتکاری نیز در این هم‌اندیشی جلوه کرد و اینکه برگزاری اردوهای کوتاه‌مدت و به ویژه یک روزه از سال آینده در مساجد مناطق برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: از سال گذشته عهد کردیم هر ساله در یکی از نقاط کشور هم‌اندیشی برگزار شود تا با بیعت با رهبری برای ادامه این حرکت انرژی بیشتری داشته باشیم و همچنین با هم‌اندیشی و آسیب‌شناسی حرکت‌های جهادی بتوانیم در مسیر هموارتر قدم برداریم که با اتفاق نظر در منطقه جنوب کرمان و شهرستان قلعه‌گنج برای برگزاری دومین هم‌اندیشی انتخاب و اجرایی شد.

خراسانی در زمینه استعدادهای منطقه و توانایی‌های حوزه کشاورزی شهرستان گفت: یکی از دستاوردهای این هم‌اندیشی توانمندسازی روستاییان در حوزه‌های مختلف است و ما مطالب و استعدادهای منطقه را به دستگاه‌ها ارائه می‌دهیم و در کنار آن گروه‌های جهادی نیز همگام به این مهم می‌پردازند.

وی با توجه به بازار داغ انتخابات اظهار داشت: انتخابات مهم و تأثیرگذاری در منطقه است و حضور گسترده و حداکثری مردم یک تودهنی به دشمنان است.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول