اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران خبر داد:

شکل‌گیری دبیرخانه دائمی اردوهای جهادی در مازندران

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از شکل‌گیری دبیرخانه دائمی اردوهای جهادی در استانداری مازندران و فرمانداری‌های تمام شهرستان‌های این استان خبر داد.

شکل‌گیری دبیرخانه دائمی اردوهای جهادی در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی ظهر امروز در جمع فعالان و دست‌اندرکاران اردوهای جهادی مازندران اظهار داشت: تقویت پایه‌های اقتصادی و جهادی برای شکوفایی تولید، کار و خودکفایی اقتصادی امر فردی است که در این اردوها محقق می‌شود.
وی حرکت‌های جهادی دانشجویان در مناطق محروم و دورافتاده مازندران را در قالب اردوهای هجرت اقدامی بی‌نظیر خواند و برای سال جدید خواستار راه‌اندازی ستاد هماهنگی استان‌های این بخش شد.
ابراهیمی از روسای دانشگاه‌ها و مسئولان استان خواست تا برای اجرایی شدن هر چه شایسته‌تر این طرح از امکانات مادی و معنوی خود دریغ نکنند.
وی شناسایی نیازها و حل معضلات مناطق محروم، تشکیل بانک اطلاعاتی از مناطق محروم و نیازهای این مناطق، بررسی نقاط قوت و ضعف در شناسایی تهدیدهای پیش‌رو در عرصه فعالیت‌های جهادی ضروری دانست و گفت: برای هدفمند شدن این کار باید از فضای رسانه‌ای موجود در مازندران به نحو شایسته استفاده کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به ظرفیت‌های اردوهای جهادی اشاره کرد و بیان داشت: اردوهای جهادی موجب تقویت دستگاه‌های اجرایی برای فعالیت‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی و فرهنگی در نقاط مختلف استان است.
این مسئول با اشاره به مشکلات فرهنگی و اجتماعی استان عنوان کرد: اردوهای هجرت زمینه‌ای برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به محرومان و مستضعفان در نقاط مختلف فراهم می‌کند.
ابراهیمی اردوهای جهادی را منبعث از تفکر جهادی و فرهنگ جهاد دانست و گفت: این مسائل ریشه در مفاهیم دینی و باورهای اعتقادی و ایمانی است.
وی به دغدغه مقام معظم رهبری درباره این امر خواستار به میدان آمدن جوانان مومن و انقلابی در دانشگاه‌های استان برای کمک به توسعه و پیشرفت استان شد.
این مسئول از همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان برای هر چه بهتر برگزارشدن اردوهای هجرت در مازندران تقدیر کرد و اذعان داشت: دبیرخانه استانی اردوهای هجرت در استانداری مازندران و فرمانداری‌های سراسر استان شکل می‌گیرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول