اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیامدشت:

ملت غیور ایران اسلامی بار دیگر در 12 اسفند حماسه می‌آفرینند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیامدشت با اشاره به بصیرت و آگاهی ملت ایران نسبت به توطئه‌های دشمنان گفت: ملت ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

ملت غیور ایران اسلامی بار دیگر در 12 اسفند حماسه می‌آفرینند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سید داوود شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه قیامدشت پس از توصیه همگان به تقوای الهی سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) و حضرت عبدالعظیم (ع) را تبریک گفت و اظهار داشت: حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برای نجات از دست متوکل عباسی به بیابان‌ زده و در نهایت در ری غریبانه رحلت کرد.

امام جمعه قیامدشت در ادامه به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران در آستانه انتخابات اشاره کرد و گفت: کشورهای انگلیس و فرانسه همسو با آمریکا درصدد تحریم نفت ایران بودند تا بتوانند با این شیوه مانع گسترش انقلاب اسلامی ایران در دنیا شده و انتخابات را تحت‌تاثیر قرار دهند اما به فضل خدا و با هوشیاری نمایندگان مجلس و دولتمردان ایران، توطئه دشمنان نظام خنثی شد و ایران اسلامی فروش نفت خود را علیه این کشورهای سلطه‌جو را قطع کرد و در واقع توطئه تحریم نفت ایران دامنگیر دولتمردان اروپایی شد و افزایش بهای سوخت در اروپا موجب نارضایتی شهروندان اروپایی شده است.

وی در ادامه با اشاره به حساسیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بیداری اسلامی، توطئه‌های استکبار علیه انقلاب اسلامی ایران، تهدیدها و تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران سبب حساسیت بیشتر این انتخابات شده است.

حجت‌الاسلام شاهچراغی تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با توطئه‌های فراوان به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات و القای دلسردی مردم به نظام در جامعه است.

امام جمعه قیامدشت عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند مردم ایران اسلامی هوشیار بوده و همان‌گونه که با حضور حماسی خود در روز 22 بهمن برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند در 12 اسفند نیز با حضور پرشور خود تمام توطئه‌های استکبار را نقش بر آب می‌کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول