اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر آمل خبر داد

رشد 62 درصدی پروژه‌های عمرانی در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آمل از رشد 62 درصدی پروژه‌های عمرانی در این شهر خبر داد.

رشد 62 درصدی پروژه‌های عمرانی در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علی قاسمی ظهر امروز در آیین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات امداد و نجات در ارتفاع آتش‌نشانان کشور در آمل تصریح کرد: آمادگی جسمی آتش‌نشانان از مهم‌ترین شرایط برای نجات جان انسان‌ها است.

وی با بیان اینکه در معرض خطر بودن آتش‌نشانان آمادگی جسمی آنها را مورد لزوم می‌کند با اشاره به بودجه سال جدید شهرداری آمل اظهار داشت: بودجه سال‌ جدید شهرداری آمل 37 میلیارد تومان تعیین شده است.

قاسمی با اعلام اینکه روند پروژه‌های عمرانی در آمل رو به رشد است، بیان کرد: رشد پروژه‌های عمرانی در آمل 62 است که این جای خوشحالی دارد.

سرداور چهارمین دوره مسابقات امداد و نجات در ارتفاع آتش‌نشانان کشور نیز در سخنانی با اشاره به اینکه با اعلام اینکه در این رقابت‌ها 86 شرکت‌کننده در قالب22 تیم شرکت داشتند، خاطرنشان کرد: در بخش صخره‌نوردی انفرادی توزنده‌جانی از نیشابور اول شد و مهدی باقی‌نژاد از اصفهان دوم و ابوالفضل فولادی از نیشابور سوم شدند.

محمد طبیبی با تاکید بر اینکه در رقابت‌ تیمی نیز نیشابور مقام نخست را به دست آورد، گفت: در این بخش قزوین دوم شد و اصفهان به مقام سومی دست یافت.

وی با بیان اینکه در امداد و نجات در ارتفاع نیز 21 تیم با هم رقابت کردند، یادآور شد: در این بخش نیشابور اول، سبزوار دوم و مشهد به مقام سومی رسید.

طبیبی با اعلام نتایج کلی این رقابت‌ها اظهار داشت: در طی دو روز برگزاری این رقابت‌ها نیشابور به مقام قهرمانی دست یافت و قزوین و اصفهان به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی افزود: جام رشد و پیشرفت در این رقابت‌ها به تیم گنبدکاووس و جام اخلاق نیز به تیم آتش‌نشانی آمل اهدا شد.

انتهای ‌پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول