اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بازرسی انتخابات شهرستان دشتستان:

215 بازرس و سربازرس بر انتخابات دشتستان نظارت دارند

خبرگزاری فارس: مسئول بازرسی انتخابات شهرستان دشتستان گفت: 215 بازرس و سربازرس بر انتخابات دشتستان نظارت دارند.

215 بازرس و سربازرس بر انتخابات دشتستان نظارت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش حیدر دانافرد ظهر امروز در جلسه توجیهی هیئت بازرسین و سربازرسان شهرستان دشتستان اظهار داشت: انتخابات مظهر دموکراسی و آزادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مردم با مشارکت در انتخابات در راستای تعیین سرنوشت خود گام برمی‌دارند.

مسئول بازرسی انتخابات شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مجریان و ناظران برگزاری انتخابات از خود مردم انتخاب می‌شوند.

دانافرد بیان داشت: انتخابات از مهم‌ترین مسائل سیاسی کشور است که دشمنان همواره در صدد هستند تا با تبلیغات پوچ و تهی حضور مردم را در انتخابات کم‌رنگ کنند و از این طریق به اهداف خود برسند و در این راستا از تمامی ابزار و وسایل، سایت‌ها، شبکه‌های ماهواره‌ای و ... استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: مردم با حضور پرشور و حماسی خود در انتخابات 12 اسفند می‌توانند تمامی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند و دشمنان را نومید سازند.

دانافرد در همین راستا ادامه داد: به خاطر همراهی‌ها و آگاهی مردم انتخابات ایران تاکنون امن‌ترین انتخابات در سطح دنیا بوده و روند انتخابات را تاکنون می‌توان بسیار مثبت ارزیابی کرد.

مسئول بازرسی انتخابات شهرستان دشتستان اذعان داشت: بازرسین در انتخابات وظیفه نظارت بر نحوه اجرا بر اساس قانون را بر عهده دارند و با تمام توان در راستای عمل به این وظیفه عمل خواهیم کرد.

دانافرد با اشاره بر لزوم آگاهی بازرسین از قوانین و مقررات تصریح کرد: بازرسین باید اشرافشان بر اجرای قانون دقیق باشد و دقت کنند و مراقب باشند که خلاف قانون عمل نشود.

وی گفت: حفاظت و صیانت از آرای مردم در انتخابات از وظایف مهم هیئت بازرسی است و با تمام توان در راستای صیانت از حقوق مردم گام برمی‌داریم.

مسئول بازرسی انتخابات شهرستان دشتستان بیان داشت: بیش از 200 بازرس و 3 نفر سربازرس و 12 نفر بازرس ویژه بر اجرای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دشتستان نظارت می‌کنند.

دانافرد همچنین از برگزاری کلاس‌ها و جلسات متعدد توجیهی و آموزشی در یک مرکز حوزه انتخابیه اصلی و پنج حوزه فرعی در سطح شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول