اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه‌ امام حسین(ع):

مردم با انتخاب هوشمندانه به جریان انحرافی مجال فعالیت نمی‌دهند

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه امام حسین(ع) با یادآوری اینکه جریان انحرافی خطرناک‌تر از جریان فتنه است، گفت: اگر مردم بر انتخاب خود توجه کنند که کاندیدای حامی ولایت، قانونمدار و پاسدار خون شهدا راهی مجلس شود چنین جریانی مجال فعالیت پیدا نمی‌کند.

مردم با انتخاب هوشمندانه به جریان انحرافی مجال فعالیت نمی‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرئوف احرابی صبح امروز در جمع جبهه ایستادگی در اردبیل اظهار داشت: هرچند عده‌ای تلاش می‌کنند برای مردم به گونه‌ای القا کنند که جریان انحرافی تسلط مجلس نهم را عهده‌دار خواهد بود اما این جریان کوچک‌تر از آن است که عرض اندامی کند و بخواهد مجلس را در دست گیرد.

وی با یادآوری اینکه جریان انحرافی خطرناک‌تر از جریان فتنه است تصریح کرد: اگر مردم بر انتخاب خود توجه کنند که کاندیدای حامی ولایت، قانونمدار و پاسدار خون شهدا راهی مجلس شود چنین جریانی جرأت نفس کشیدن پیدا نمی‌کند.

کاندیدای مجلس نهم از حوزه انتخابیه خلخال و کوثر در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نمایندگانی با انتخاب شایسته مردم راهی مجلس می‌شوند که لبیک گوی مرام شهدا و اهداف آنها باشند تا مبادا در روز قیامت شهدا یقه افراد ناپاک را بگیرند و از خیانت به مردم و آرمان آنها گلایه کنند.

احرابی پشتیبانی از ولایت فقیه را ‌عامل اصلی در ضربه وارد نشدن به حریم انقلاب اسلامی توصیف کرد و بیان داشت: اگر در دنیا با عزت و شرف زندگی کنیم و خود را اسیر و بازیچه جریانات مختلف مادی‌گرایی و احساسات نکرده‌ایم به دلیل آن است که هدف قیام این ملت بالاتر از توجه به مسایل مادی و ظاهری بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول روابط عمومی و تبلیغات کل قوا ادامه داد: مردم ایران هر جا قدم می‌گذارند آنها را با امام و عزت ولایت می‌شناسند و امروز رهبری معظم انقلاب به عنوان تداوم‌بخش راه و آرمان امام و شهدا در صحنه حاضر شده و هدایت امت را به شایستگی برعهده گرفته است.

احرابی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی با انگیزه‌های حقیر و کوچک در عرصه‌های مختلف عظمت و جبروت خود را از دست نمی‌دهد بلکه در یک خیز عظیم به الگو و مرام الهام‌بخش کشورهای اسلامی و جهانی تبدیل شده است.

وی با انتقاد از برخی شیوه‌های تخریب‌گونه در انتخابات برای رسیدن به جایگاه و منزلت ظاهری و زودگذر اذعان داشت: آنهایی که آبروی مومن را به خاطر چند روز مسئولیت در این دنیا می‌ریزند به یقین دچار خسران شده‌اند و در دیدگاه مردم به یقین به چهره منفور و حقیرتری تبدیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاندیدای مجلس نهم از حوزه انتخابیه خلخال و کوثر بیان کرد: زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی در صحنه انتخابات برای رای آوردن منفورترین حرکتی است که برخی کاندیداها دچار آن شده‌اند در حالی که ما معتقدیم برای حضور در جایگاه مجلس باید از تخریب دوری کرده و خود را ارزان عرضه نکنیم.

احرابی به سابقه حضور در جبهه‌های جنگ و 35 درصد جانبازی و پذیرش مسئولیت‌های مختلف در سنگرهای متعدد خدمتگزاری بیان کرد: به نظر می‌رسد مهمترین و اساسی‌ترین مشکل منطقه خلخال و کوثر توسعه راه‌هاست چرا که اگر راه‌های ارتباطی در این شهرستان تسهیل شود توسعه واقعی این شهرستان اتفاق می‌افتد.

مدرس دانشگاه‌های مالک اشتر و امام علی(ع) با اشاره به دیر اجرا شدن بسیاری از پروژه‌های راهسازی در این شهرستان و ضرورت تکمیل و راه‌اندازی راه‌های ارتباطی به استان‌های همجوار اظهار داشت: تکمیل کارخانه سیمان و اعتبار حذف شده برخی از پروژه‌ها از جمله برنامه‌های ما در صورت راهیابی به مجلس خواهد بود که انتظار می‌رود با همسویی مجمع نمایندگان استان با یک وحدت رویه شایسته بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول