اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی:

سرعت در صدور شناسنامه برای هیئت‌های مذهبی ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی گفت: ایجاد شناسنامه برای هیئت‌های مذهبی و مداحان در کوتاه مدت و شناسایی نقاط قوت و ضعف فعالیت در کانون‌ها ضروری است.

سرعت در صدور شناسنامه برای هیئت‌های مذهبی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سیدمحمود مرویان‌حسینی صبح امروز در آئین اختتامیه همایش تخصصی هیئت‌ها، مداحان و شاعران مذهبی خراسان‌رضوی با اشاره به کسب مقام نخست کشوری کانون مداحان خراسان‌رضوی گفت: عرصه فرهنگ در کشور در مظلومیت است و هر چند اخیراً پشتیبانی‌های خوبی از کانون‌های مداحان و شورای هیئت‌های مذهبی صورت گرفته، اما این کافی نیست و برای حمایت بیشتر بودجه مختصری در حال حاضر به آنها اختصاص داده می‌شود.

مرویان‌حسینی بیان داشت: امتیاز سیستم‌ها و مجموعه‌ها گاهی به پول و امکانات است، اما هیئت‌ها و کانون‌های مداحان امتیازشان در روح و محتوا که از قرآن و عترت گرفته شده و سرمایه‌های انسانی تعریف می‌شود.

وی تأکید کرد: برگزار نشدن جلسات کانون‌های مداحان و هیئت‌های مذهبی یک نوع هشدار است که باید این امر پیگیری شود.

حجت‌الاسلام نظافت، استاد حوزه و دانشگاه در ادامه مراسم با دعوت مداحان و هیئت‌های مذهبی به معرفت‌شناسی، افزود: وقتی معرفت باشد تمام اعضای یک هیئت به دنبال یک هدف مشترک که همان دغدغه رشد جوانان هست، می‌رسند.

نظافت با بیان اینکه دشمن به دنبال ضربه ‌زدن از درون به جامعه شیعیان است تصریح کرد: زمانی که عده‌ای از مداحان و سخنرانان سبب افزایش اختلافات میان شیعه و سنی می‌شوند در حقیقت آب در هاون دشمن می‌ریزند و دشمن را شادمان می‌کنند.

وی دلیل ترس دشمن از ایران را به دلیل گسترش روزافزون فرهنگ اهل‌بیت(ع) در جهان دانست.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول