اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در جمع پزشکان بسیجی:

انتخابات مجلس، آزمونی بزرگ برای مردم رشید ایران است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: انتخابات مجلس نهم آزمونی بزرگ برای مردم رشید و غیور ایران است.

انتخابات مجلس، آزمونی بزرگ برای مردم رشید ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، غلامحسین دشتی صبح امروز در دیدار با بسیج جامعه پزشکی استان یزد در پادگان آموزشی حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: خوش‌بختانه استان یزد با توجه به قابلیت‌ها و توانمندی‌های مناسب در عرصه بهداشت و درمان توانسته است با بهره‌گیری از پزشکان متعهد، خود را به عنوان یکی از قطب‌های درمانی کشور معرفی کند.

وی افزود: رشد روزافزون استان یزد در عرصه بهداشت و درمان، نتیجه تلاش همه دست‌اندرکاران این حوزه به ویژه پزشکان حاذق این خطه است که جای قدردانی و تجلیل دارد.

دشتی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در عرصه درمان استان یزد ابراز امیدواری کرد: یزد بتواند با تلاش همه مسئولان و دست‌اندرکاران، هم‌چون گذشته یکی از پیشتازان این عرصه خطیر در کشور باشد.

وی با توجه به نزدیکی به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات پرشور، بر فراهم کردن شرایط حضور گسترده و باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جریان عظیم بیداری اسلامی در منطقه، از ایران به عنوان الگویی کامل برای مردم آزادی‌خواه یاد کرد و افزود: مردم کشورهای منطقه در شرایط کنونی در جستجوی مدلی برای اداره درست و جامع کشورهای خود هستند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دستاوردهای عظیم خود طی 33 سال گذشته در تمام عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و ... توانسته است الگوی مناسبی را به جهان معرفی کند و تأثیر مناسبی بر جریان بیداری اسلامی در منطقه داشته باشد.

دشتی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را آزمون بزرگ دیگری برای مردم رشید و غیور ایران دانست و خاطرنشان کرد: حضور آگاهانه و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کشور مصونیت‌بخش خواهد بود و افق تازه‌ای را در تمام عرصه‌ها پیش روی کشور خواهد گشود.

رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد با بیان اینکه انتخابات پیام انقلاب اسلامی به دنیا و نماد الگوی نظام سیاسی اجتماعی مبتنی بر دین و مشارکت آحاد مردم است، ادامه داد: انتخابات فرصتی است که مردم در آن می‌اندیشند، انتخاب می‌کنند و حضور و مسئولیت‌پذیری خود را نشان می‌دهند.

دشتی با تأکید بر اینکه همه ویژگی‌هایی که انسان مختار در حوزه‌های فردی و اجتماعی باید داشته باشند در انتخابات بروز پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری و پرنشاط و توسعه فرهنگ انتخابات باید مورد توجه همه مردم و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات باشد در غیر این ‌صورت بنا به فرموده امام راحل(ره) مسامحه در این امر در رأس گناهان کبیره است.

رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد با اشاره به تجربه و گفتمان ایجاد شده طی سه دهه برگزاری انتخابات گوناگون در کشور، بر ایجاد گفتمانی جدید به ویژه در فضای علمی در این زمینه تأکید کرد و افزود: ویژگی داوطلبان، بایسته‌های رأی دهندگان برای حضور و انتخاب اصلح، تبدیل فضای انتخابات به فضای فرهنگ و توسعه، نقش رسانه، خواص و مراکز آموزشی و ... از جمله محورهایی است که می‌تواند در این گفتمان جدید مدنظر قرار گیرد.

وی اظهار داشت: پرداختن به این مسائل در کنار هم، یک گفتمان و فرهنگ صحیح انتخاباتی را ایجاد می‌کند که می‌تواند تبعات نگران کننده‌ای مانند تشنج، مسائل اخلاقی، به هم خوردن فضای مودت و هم‌دلی را از میان ببرد، زیرا منشأ بسیاری از این ناهنجاری‌ها، فرهنگ‌های نادرست است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان یزد نیز در حاشیه این نشست اظهار داشت: این نشست با حضور بیش از 250 نفر از پزشکان بسیجی فعال برگزار شده است.

جواد قادری‌اردکانی با اشاره به چهارم اسفند، سالروز شهادت دکتر رهنمون، شهید شاخص جامعه پزشکی کشور یادآور شد: وظیفه ما در این سال‌ها زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ادامه دادن راه پر خیر و برکت آنان است. 

در این برنامه از 30 پزشک بسیجی فعال در سال 90 تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول