اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی دفتر خبرگزاری فارس برگزار می‌شود

برگزاری مناظره‌های انتخاباتی از فردا در مازندران

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر خبرگزاری فارس در مازندران از آغاز مناظره‌های انتخاباتی با هدف پرشور کردن فضای انتخابات در استان از شنبه ششم اسفندماه خبر داد.

برگزاری مناظره‌های انتخاباتی از فردا در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران جابر معافی افزود: دفتر خبرگزاری فارس آمادگی دارد تمام مناظره‌های انتخاباتی استان را با استفاده از ظرفیت خبرنگاران فارس در 9 حوزه انتخابیه پوشش کامل دهد.

وی با اعلام اینکه همه کسانی که احراز صلاحیت شده و نمره قبولی ورود به عرصه رقابت انتخابات گرفته‌اند می‌توانند در این مناظره‌ها شرکت کنند، خاطرنشان کرد: مناظره‌‌های انتخاباتی فارس در مازندران از شنبه هفته آینده با حضور دو تن از نامزدهای انتخاباتی آغاز می‌شود.

سرپرست دفتر خبرگزاری فارس در مازندران با تاکید بر اینکه همه باید برای پرشور کردن فضای انتخابات تلاش کنند، خاطرنشان کرد: نمایندگان نامزدهای انتخاباتی در مازندران می‌توانند مقدمات این کار را فراهم کنند.

معافی با تقدیر از تلاش تمام اصحاب رسانه در مازندران برای پرشور کردن و به صحنه آوردن مردم در ماراتن سیاسی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: دفتر خبرگزاری فارس در مازندران با هدف شور انتخاباتی که مدنظر مقام معظم رهبری است در قالب بسته «تا انتخابات نهم» از یک ماه گذشته تاکنون بیش از 160 خبر، گزارش و یادداشت بر روی خروجی فارس قرار داده است.

سرپرست دفتر خبرگزاری فارس در مازندران در پایان گفت: نمایندگان نامزدهای انتخاباتی در شهرهای مازندران می‌توانند با پیامک به شماره 09373829476 اعلام آمادگی خود را اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش فارس، 9 حوزه انتخابیه مازندران 81 نامزد انتخاباتی دارند که نهایتاً 12 نماینده مجلس راهی خانه ملت شوند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول