اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/84

دشمن می‏کوشد انتخابات با نشاط برگزار نشود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: دشمنان در صدد هستند که انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با نشاط برگزار نشود.

دشمن می‏کوشد انتخابات با نشاط برگزار نشود

سعید افشارنادری امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: در مورد انتخابات، رهبر معظم انقلاب در ماه‏های گذشته در نشست‏های مختلفی به موضوعات مهم و اساسی در این عرصه اشاره داشتند.

وی ادامه داد: از جمله مواردی که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند، بحث "امنیت در انتخابات"، "حضور حداکثری مردم" و "قانونمندی" است که این موارد جزو محورهای اساسی سخنان رهبری محسوب می‏شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: همچنین رهبر معظم انقلاب در مورد انتخاب فرد اصلح، معیارها و شاخص‏هایی را بیان کردند.

افشارنادری افزود: دشمنان در صدد هستند که انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با نشاط و حضور پرشور و استقبال مردم برگزار نشود و توطئه‏های اخیر آنها در همین راستا است.

وی با بیان اینکه باید بر خلاف توطئه‏های دشمنان عمل کنیم، اضافه کرد: مردم ما همواره هوشیار و مراقب توطئه‏ها و نقشه‏های دشمنان هستند و همان طور که دشمنان در 22 بهمن به دنبال این بودند که مردم حضور کم‏رنگی در راهپیمایی داشته باشند ولی دیدیم که حماسه دیگری آفریده شد و پاسخ خود را گرفتند در انتخابات آتی نیز مأیوس می‏شوند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: خطبه‏های نماز جمعه رهبر معظم انقلاب تاثیر بسیار چشمگیری در نشاط جامعه و مردم داشته است.

افشارنادری گفت: نظرسنجی‏ها گویای این مطلب است که هر چقدر به روز برگزاری انتخابات و رأی‏گیری نزدیک می‏شویم، مشارکت، استقبال و شور و نشاط مردم افزایش پیدا می‏کند.

وی تاکید کرد: در شهرستان فیروزکوه از همه امکانات بهره می‏بریم و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب کارهای متعددی انجام شده است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: جلسات و نشست‏های متعددی با اقشار مختلف جامعه همچون صنوف، هنرمندان، ورزشکاران، دانش‏آموزان، اولیا و مربیان، مدیران مدارس و روحانیان داشته‏ایم.

افشارنادری اظهار کرد: همچنین با برگزاری دیدارهای روستایی در ایام‏الله دهه فجر به تبیین توطئه‏های دشمنان و ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات پرداختیم.

وی گفت: برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در فیروزکوه با وجود هوای سرد به خوبی نشانگر این بوده که این شور و شادمانی در فیروزکوه برای برگزاری انتخابات به وجود آمده است.   

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: این اقدامات ادامه خواهد یافت و برگزاری کنفرانس مطبوعاتی و جلسات با اقشار دیگر و گروه‏های سیاسی که در فیروزکوه فعالیت می‏کنند، در دستور کار است.

وی یادآور شد: با روحانیت و نخبگان منطقه و با همه افراد دارای نفوذ به مراتب جلساتی برگزار و از تریبون نماز جمعه نیز بارها لزوم حضور حداکثری در انتخابات مجلس نهم مطرح شده است.

افشارنادری تاکید کرد: از تمام ظرفیت‏ها در حال بهره‏برداری هستیم تا حضور حداکثری در انتخابات آتی مجلس داشته باشیم.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول